Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schuifdak heeft het sinds vandaag wel af laten weten. Gaat geen kant meer op. Al wat gegoogle'd en het kan blijkbaar vanalles zijn. Één van de dagen eens naar kijken en hopen dat het niet de kabel is...
Ik had die moeten kopen. Maarja, had de financiën niet. D: 2 prachtkarren van levensgenieter (E28 518i en W124 300E) aan me voorbij laten schieten.
Die E38 is ook vet trouwens maar er moeten oranje pinkers op!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Schuifdak: best eens naar de motor kijken. Kabel heb ik nog niet vaak weten kapot gaan eigenlijk. Ik heb nog een motor liggen van de 300TE, maar ik dacht dat een sedan een andere motor heeft. Anders moet je eens foto nemen ervan moest het dat zijn...
Schuifdak heeft het sinds vandaag wel af laten weten. Gaat geen kant meer op. Al wat gegoogle'd en het kan blijkbaar vanalles zijn. Één van de dagen eens naar kijken en hopen dat het niet de kabel is...
Vorig jaar wat kosten gedaan aan het schuifdak gedaan !
Even bellen, of misschien beter langsgaan bij Marc van Den Bergh in Dessel, hij weet wat er toen aan gedaan is....
Comment