Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze staat ook al een hele tijd te koop, indertijd nog met aan het onderhandelen geweest voor 4k, zijn minimumprijs was 5500 ... hij staat helaas nog steeds te koop

maar ja ik wist toen nog niet hoe een 300 reed

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• ff over naar de 'rotte' 210, sorry

de e39 is in bmw-lovers mond beste 5 ever, 210 rotste e

als jullie nou op de baan kijken, wat rijdt er nog het meest rond ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ff over naar de 'rotte' 210, sorry

210, maar een MB koper is niet zo nieuwsgezind als een BMW-koper denk ik. Mijn buur bolt nog steeds dagelijks met zijn e39, maar hij is niet de typische BMW koper op zijn tachtigste denk ik
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
          Deze staat ook al een hele tijd te koop, indertijd nog met aan het onderhandelen geweest voor 4k, zijn minimumprijs was 5500 ... hij staat helaas nog steeds te koop

maar ja ik wist toen nog niet hoe een 300 reed

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=221146465
          Goed gek.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

E39 is imo ook veel tijdlozer qua design dan een 210. Vooral de S210 vind ik lelijk en lomp (rare koffer).

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ai BMW ...
            laten we nu gewoon benzjes vergelijken, ok?

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Fak ja een rode.
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Yaqub ...
                  chance of a lifetime?

Comment

• Die rode is zalig, een kleur dat je echt niet veel tegenkomt zeker icm beige leder
                    (of is het simili, kan die 2 nooit goed onderscheiden ).

Comment

• Voorveer, radio en tellerbak zijn fluitje van een cent om te vervangen he.

Ik heb geen tijd om er om te gaan

Comment

• Die groene was echt splinternieuw, nooit zoiets gezien, dat stuur en de pook waren nog helemaal geribbeld en hij rook letterlijk naar nieuw, schitterend! Sympathieke mensen ook, echte Benzmensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                          Die rode is zalig, een kleur dat je echt niet veel tegenkomt zeker icm beige leder
                          (of is het simili, kan die 2 nooit goed onderscheiden ).
                          is MB tex. strepen lopen door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                            Voorveer, radio en tellerbak zijn fluitje van een cent om te vervangen he.

Ik heb geen tijd om er om te gaan
                            Je vergeet de kilometerstand. Zou ik nooit zo ver voor rijden.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten

Waar staat deze te koop?

Ben op termijn ook wel op zoek naar zo'n Mercedes, maar dan wel een benzine, geen diesel.
                              Grotere motor mag ook, als het al een echte oldtimer is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                Waar staat deze te koop?

Ben op termijn ook wel op zoek naar zo'n Mercedes, maar dan wel een benzine, geen diesel.
                                Grotere motor mag ook, als het al een echte oldtimer is
                                Privé staat deze te koop, niet op internet.

Comment

• Dit mag toch niet meer als daily ingezet worden, zo'n zuivere auto's worden zeldzaam. Verdient een oldtimerleven in een warme veilige garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                    Dit mag toch niet meer als daily ingezet worden, zo'n zuivere auto's worden zeldzaam. Verdient een oldtimerleven in een warme veilige garage
                                    Ik weet, ik val in herhaling maar vind het zonde van een goede W124 stil te laten staan. Mits goede verzorging gaat gij geen last hebben van km's...

Comment

• Jammer van het chassisnummer. Veel kilometer maar staat vlakbij en ziet er wel leuk voor die prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                        Ik weet, ik val in herhaling maar vind het zonde van een goede W124 stil te laten staan. Mits goede verzorging gaat gij geen last hebben van km's...

Wel van roest ... de mijne was mint toen ik die kocht... nu na 2 jaar buiten te staan en 60.000 km's ... beginnen er pokken te komen onder de rubbers van de deuren, achterraam en een krikpunt
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                        X