Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ian, koop die kar hierboven, en verkoop die velgen aan mij
'k Zou wel willen.. Als hij een schuifdak heeft zou ik mss wel eens durven gaan kijken...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ben daarnet met Beau de mijne gaan halen 250D van februari 1988, vijfbak, toerenteller, schuifdak, lichtjes in de deuren en voor de rest niet veel aan. Is stuk uit de bumper, pas vandaag gezien. Rijdt echt lekker maar schokdemper achteraan zijn volledig gaar. Of er is een ander probleem, dat moet ik nog uitzoeken... Als het te veel kost om het te maken verkoop ik hem gewoon terug.
Wat er moet aan gebeuren:
- nieuw voorspatbord of roest voorlopig herstellen. Voor de rest is er geen roest aan buiten een plekje aan de achterruit, krikpunten zijn toegelast maar vrij proper gedaan.
- interieur reinigen, nieuwe pook en pookhoes
- nieuwe schokdempers!
- auto is origineel geleverd op putdekselvelgen, doppen vliegen er waarschijnlijk af voor putdekselvelgen... Of de penta's.
- 3 maand stallen tot hij 25 is en dan hopelijk zeer goedkoop rijden.
Mooie kleur (bronzitbeige achtig zoals m'n ex-316 )
Omdat je snel moet zijn. Ad stond er 10 minuten op en gebeld naar de verkoper. Meteen vertrokken en 2 uur later hadden we een akkoord Had naar't schijnt al talloze telefoontjes gekregen van anderen die hem wouden komen halen.
De grille van djenne's ex-250D. Heeft per ongeluk tegen een voorligger gereden en de grille was wat kapot. Zit al een nieuwe grille op en de oude hangt in het JH.
Comment