Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vergeet niet te kijken in NDL : de wetgeving zou kunnen wijzigen en er komen veel dieselkarren te koop te staan (voor belachelijke prijzen vaak). Er zit veel overgeprijsde brol tussen, maar als die mooi is : mailen met de "blijvende belastingvrij" erin? (En niet vermelden dat je van België komt)

Comment

• Nederland is vaak even ver als Duitsland
      En Duitse karren zijn vaak beter voor je geld ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
        Nederland is vaak even ver als Duitsland
        En Duitse karren zijn vaak beter voor je geld ....
        true en even makkelijk te vinden voor een goede. Maar in ndl versta je tenminste de taal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
          true en even makkelijk te vinden voor een goede. Maar in ndl versta je tenminste de taal
          Duits is niet moeilijk als het om techniek gaat en in D verstaan ze tenminste engels

Comment

Duits is niet moeilijk als het om techniek gaat en in D verstaan ze tenminste engels
            Al ooit in kleine dorpjes geweest met die oudere mensen die hun auto verkopen? Hun Engels is even goed als dat Engels van de gemiddelde Fransman : onbestaande

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
              Al ooit in kleine dorpjes geweest met die oudere mensen die hun auto verkopen? Hun Engels is even goed als dat Engels van de gemiddelde Fransman : onbestaande
              just don't mention the war

Comment

• Comment

• Ik houd het mee in't oog Ian!
                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                  Current:
                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                  Ex:
                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Cool, toch weer aan een w124 werken op de carrosserieles

250TD veel verkocht
                    Ik hoop van niet, liefst zo weinig mogelijk behalve mss wat kleine steenslag ofzo.

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                    Ik houd het mee in't oog Ian!
                    Ok

Pff: http://nl.kapaza.be/limburg/dikke-e5...c-71617978.htm

Weeral een vb van 'Hollandse creativiteit' mopf 0 diesel ombouwen naar mopf 2 E500-look...

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Ik hoop van niet, liefst zo weinig mogelijk behalve mss wat kleine steenslag ofzo.
                      Hier en daar wat roest en herlakken zit er altijd in hoor. Vooral chassis en motor moet door en door goed zijn.

Weeral een vb van 'Hollandse creativiteit' mopf 0 diesel ombouwen naar mopf 2 E500-look...
                      bobo droomt van het omgekeerde

Comment

bobo droomt van het omgekeerde
                        Mopf 2 ombouwen naar mopf 0?

Mopf 2 klopt gewoon niet. Ze probeerden een W124 eruit te laten zien als een W202 qua familiesmoel, maar hadden beter een nieuw model gemaakt dan zoals bij de W202 de W201 verving. W202 in z'n geheel is al meer afgerond, terwijl de W201 en W124 eighties rechthoekig zijn. En dat verhul je niet door een andere motorkap en grille en andere kofferklep en witte pinkers.

versus

Ik weet wel wat te kiezen..

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• volledig akkoord
                          met dat verschil dat je een mopfl 2 E500 ook niet afwijst

en er was ook de w140 met zijn hoekige lijnen op dat moment met toch de ronde oogjes

Comment

volledig akkoord
                            met dat verschil dat je een mopfl 2 E500 ook niet afwijst

en er was ook de w140 met zijn hoekige lijnen op dat moment met toch de ronde oogjes
                            Als het een echte E500 is niet nee, maar dit is een '88er diesel. D:

En W140 is ook een 'nieuw' model (geen gefacelifte W126 bvb) dus dat kan er nog door vind ik.

Wat ik btw ook al zitten denk heb is 'tijdelijk' met een 200D te rijden ofzo, tot ik een mooie S124 vind. Maar natuurlijk liever van de eerste keer een goeie. Want dan verlies ik daar ook weer geld op, en kan dan beter met de Civic blijven rijden en zoeken naar een S124.
                            Last edited by Ian; 27/02/2013, 17:10.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• taks op een niet oldie 200D is lager, maar niet spectaculair een kleine 400
                              verzekering ... mom and dad?

Comment

taks op een niet oldie 200D is lager, maar niet spectaculair een kleine 400
                                verzekering ... mom and dad?
                                Zou ook een oldie zoeken he dan. 400 eur vind ik wat teveel voor hetgeen je krijgt, dan kan ik evengoed een niet-oldie 250D kopen. Nee, ik gun het de staat niet dus volgende moet zowieso een oldie worden. En al m'n auto's moeten op eigen naam staan van m'n ouders dusja. Zowieso koop ik geen 'tijdelijke' voor keuring van Civic verloopt. Als ik in tussentijd dan al een S124 zou gevonden hebben, zoveel te beter. Tegen dan zal m'n E30 ook wel hersteld zijn.

Btw, een gewone W124 vind ik ook mooi, maar ik ben zeker dat als ik een sedan heb, ik toch nog altijd ga dromen van een break. Ik heb een beetje een voorliefde voor breaks (hier thuis reden m'n ouders sinds hun Kadett E break ook altijd met breaks (op Zafira en Clio mk1 als 2de wagen na dan). En het is praktischer, dus geen/minder kans op 'ik moet m'n auto verkopen omdat ik meer plaats nodig heb/ga verbouwen etc' in de toekomst.
                                Last edited by Ian; 27/02/2013, 20:11.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• ik vind die van djenne, en die van glenn (die van mij) ook de mooiste

maar de 2de fl van de 124 een mislukking noemen is kwatsch

ze moesten iets doen en tis hun gelukt met het aanbrengen van beter motoren en vooral het geven van korting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik vind die van djenne, en die van glenn (die van mij) ook de mooiste

maar de 2de fl van de 124 een mislukking noemen is kwatsch

ze moesten iets doen en tis hun gelukt met het aanbrengen van beter motoren en vooral het geven van korting
                                    waren die multikleppers zo een fantastisch iets? afgevoerd twee jaar later en onmiddellijk turbo erop.

mopfl 2 is nog te doen op coupe en cabrio, die zijn net excentriek genoeg. Maar op sedan en break duidelijk de mindere
                                    maar je hebt wel gelijk dat het geen rampen zijn
                                    Last edited by ; 27/02/2013, 20:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ian
                                      Zou ook een oldie zoeken he dan. 400 eur vind ik wat teveel voor hetgeen je krijgt, dan kan ik evengoed een niet-oldie 250D kopen. Nee, ik gun het de staat niet dus volgende moet zowieso een oldie worden. En al m'n auto's moeten op eigen naam staan van m'n ouders dusja. Zowieso koop ik geen 'tijdelijke' voor keuring van Civic verloopt. Als ik in tussentijd dan al een S124 zou gevonden hebben, zoveel te beter. Tegen dan zal m'n E30 ook wel hersteld zijn.

Btw, een gewone W124 vind ik ook mooi, maar ik ben zeker dat als ik een sedan heb, ik toch nog altijd ga dromen van een break. Ik heb een beetje een voorliefde voor breaks (hier thuis reden m'n ouders sinds hun Kadett E break ook altijd met breaks (op Zafira en Clio mk1 als 2de wagen na dan). En het is praktischer, dus geen/minder kans op 'ik moet m'n auto verkopen omdat ik meer plaats nodig heb/ga verbouwen etc' in de toekomst.
                                      ja break is fantastisch zeker weten
                                      waarom geen naft? 230TE?

Comment

ja break is fantastisch zeker weten
                                        waarom geen naft? 230TE?
                                        The amount of gasoline usage is too damn high. Ik hou nu al m'n hart vast als ik weer met de E30 ga beginnen rijden, als ik die benzineprijzen zie.

Nuja, naft zal wel leuker rijden, maar vind het teveel geld. En dan ben ik minder op m'n gemak omdat ik altijd zo weinig mogelijk probeer te verbruiken, en dan krijg ik krampen in m'n voet.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ga je eindelijk op zoek naar een 124 Ian !
                                          Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X