Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat weer online maar nu met platen onzichtbaar en voor 1500 eur ipv 1250 eur... Zelfde verkoper..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Als alles goed gaat, ga ik er morgen naar gaan kijken met benzfreak. Zin om mee te gaan?
De garage/handelaar verkoopt hem (die rode) in opdracht van een klant (overname). Hij was vandaag niet thuis dus kon er geen afspraak gemaakt worden. De eigenaar was er mee naar de keuring geweest maar naar de gewone ipv keuring vvk. Dus moet nog gekeurd worden vvk. Dat gaat de garagist evt. maandag doen en kan ik hem evt. al meteen meenemen dan als hij mij aanstaat.
Er waren al 2 anderen die ervoor gebeld hadden, maar omdat de eigenaar toen niet kon, konden ze ook niet gaan kijken. Kan nu ofwel in het weekend gaan kijken, ofwel wachten tot maandag dat hij gekeurd is en dan een rit uitsparen (2u rijden enkel). Benzfreak kan dan helaas niet mee zowel in 't weekend als maandag. Als er anderen zijn die meewillen (liefst met Benz/W124 kennis), be my guest.
In mijn Golf was hij niet geïnteresseerd voor overname. (wegens benzine, te verwachten). Ik had gedacht om met m'n Civic tot daar te rijden en die ook nog eens proberen slijten aan hem (heeft ook 'maar' 375k km gelopen zoals de benz ) Probleem is dat ik maar met 1 auto tegelijk kan rijden natuurlijk.
Verkoper ging iets laten weten als eigenaar hem terug belde. Morgen voor 't zekerste zelf nog eens bellen.
Comment