Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die heeft knap materiaal staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
      Had die nu een open dak gehad...

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• 't is ook nooit goed voor u éh?

Comment

• Hmmm

Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Had die nu een open dak gehad...
            Gisteren één in die kleur gezien in Herentals. Hij had geen open dak, maar voor de rest zaten er wel genoeg gaten in het koetswerk. Volledig gaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
              Gisteren één in die kleur gezien in Herentals. Hij had geen open dak, maar voor de rest zaten er wel genoeg gaten in het koetswerk. Volledig gaar.
              Was het deze?

Knap. Vraag me eigenlijk af of een W124 makkelijk op gas te leggen is.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• een install van bijna € 2500 op zo'n ouwe bak steken terwijl je perfecte diesels kan kopen

ik had een 260se op gas en was er niet tevreden over, wel 18 jaar terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  een install van bijna € 2500 op zo'n ouwe bak steken terwijl je perfecte diesels kan kopen

Ian denkerij ....
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

een install van bijna € 2500 op zo'n ouwe bak steken terwijl je perfecte diesels kan kopen

Awelja, tegenwoordig zijn de installaties toch verbeterd denk ik.

En dan heb je nog de 'feeling' van een naft, en met oude diesels mag je tegenwoordig niet altijd overal meer rijden. En LPG is milieuvriendelijker.

(in b4 LPG haters)

Als ik een E28 zou kopen, zou ik die op termijn ook wel op gas willen laten leggen.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Pipo....

Comment

• Zeg Nederlander : dat gaat perfect en is inderdaad milieu-vriendelijk. Je kan die zelfs door goed in te stellen even zuinig laten rijden als op benzine (de uitgespaarde kosten wel apart houden voor de koprevisie dan).

Trouwens waarom nog eentje zoeken zonder gas en dan inbouwen, koop die zo in Nederland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                          Zeg Nederlander : dat gaat perfect en is inderdaad milieu-vriendelijk. Je kan die zelfs door goed in te stellen even zuinig laten rijden als op benzine (de uitgespaarde kosten wel apart houden voor de koprevisie dan).

Trouwens waarom nog eentje zoeken zonder gas en dan inbouwen, koop die zo in Nederland.
                          Omdat die in NL vaak achterstallig onderhoud hebben. En ze zeggen altijd 'perfecte staat!' terwijl je de roestgaten al ziet vanop de foto's.

't Wordt tijd dat ik m'n E30 terug heb, dat ik ff niet meer aan andere auto's om de leegte op te vullen moet denken.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Omdat die in NL vaak achterstallig onderhoud hebben. En ze zeggen altijd 'perfecte staat!' terwijl je de roestgaten al ziet vanop de foto's.

't Wordt tijd dat ik m'n E30 terug heb, dat ik ff niet meer aan andere auto's om de leegte op te vullen moet denken.
                            Is die nu nog niet af, of ben je zo een kieken als C_X dat zegt "het is niet dringend hoor" om dan na een week die terug op je oprit te willen hebben?

Trouwens : roest is geen probleem toch voor iemand die in avondschool carrosier volgt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                              Is die nu nog niet af, of ben je zo een kieken als C_X dat zegt "het is niet dringend hoor" om dan na een week die terug op je oprit te willen hebben?

Trouwens : roest is geen probleem toch voor iemand die in avondschool carrosier volgt?
                              Nog de laatste puntjes op de iS (laswerkje) en dan is hij (voorlopig) af. Reden dat het zolang duurde is omdat we een dikke 4 maand hebben moeten wachten op BMW, op dat achterpaneel. En alle lof voor Carl, want die doet dat allemaal na zijn uren in bijberoep (werkt in 2-ploegenstelsel)! En heeft erg veel werk ook.

Roest is geen probleem, afhankelijk op welke plaats en hoe erg, maar toch liever zo weinig mogelijk roest want zelfs al schuur je dat volledig weg en herspuit je het, binnen 5 a 10 jaar is het weer prijs.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

wist niet dat een 300 turbo manueel kon
                                de 250 turbo wel

Idd bestond niet, dus deze is ofwel omgebouwd van automaat naar handbak, of van 300TD naar 300TDT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  amai die bordeaux 250 zit dik in de opties
                                  Ja? Het enige iet of wat speciale opties die ik zie zijn: airco, airbag bestuurder, elektrische stoelen (en dat moet dan allemaal nog deftig werken...) en pullman. Niet eens elektrische ruiten...

Comment

• ...das dan € 7000 astublief

Comment

• pullman 2200
                                      airbag 2500
                                      airco 2500

elec zetels ???

Comment

• Wat is die pullman precies?
                                        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                        1990 Volvo 344
                                        1991 Mercedes W124 230CE
                                        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                        1980 Volkswagen Derby CLS
                                        1990 Mercedes W124 230CE
                                        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

pullman 2200
                                          airbag 2500
                                          airco 2500

elec zetels ???
                                          Ja ok qua kostprijs zal die kar er wel 'dik' ingezeten hebben.

Maar het zijn nu toch niet de opties die ik interessant vind op zo'n auto. Airbag werkt wss toch niet meer (+ lelijk), zetels moet je ook al chance hebben dat alles nog perfect werkt, Airco idem. Pullman is leuk om naar te kijken maar om in te zitten vind ik het gewone stof toch veel aangenamer.
                                          Onze 300E heeft Pullman interieur en echt comfortabel is dat toch niet, zeker in de zomer (korte broek & mouwen).

Comment

Working...
                                          X