Mijne tikker.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
-
Kar past nog bij Kenny.
(die kofferklep met ingewerkte spoiler is stiekem nog cool, al zie ik liever de andere versie die niet in 2 delen is )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenKar past nog bij Kenny.
(die kofferklep met ingewerkte spoiler is stiekem nog cool, al zie ik liever de andere versie die niet in 2 delen is )
Allez jong...
Comment
-
Moet ik deze hebben? (heb 250D)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Comment
-
Heb die ook, en nog een ander (US) boek ook voor mijn 260E. Staat best goede info in, maar heb ondertussen gewoon de Mercedes CD's die onderweg zijn. Nog gemakkelijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenDat is toch een gekend en goed handboek. Als je zelf veel wilt sleutelen, is dit een aanrader.
Via waar kan ik hem 't best (en goedkoopst) kopen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
kweet niet maar een turbo 124 is het laatste wat ik wil hebben ... puur om het goed, simpel en goedkoop te houden !Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichtenkweet niet maar een turbo 124 is het laatste wat ik wil hebben ... puur om het goed, simpel en goedkoop te houden !
Daarna mag een 300E benzine ^^.
Comment
-
Stond een paar maand geleden ook eens te koop, had hem toen ook gepost. (had m'n 250D nog niet toen denk ik)
Maar is geen originele 300TDT
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMaar is geen originele 300TDT
Comment
-
Ik geef toe: een nette 124 estate turbo PFL vinden is geen sinecure ... die 124 turbo's moet je beginnen koesteren want ze worden zeldzaam!
In goede staat worden ze al prijzig (sedan turbo's vind je iets meer)
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichtenkweet niet maar een turbo 124 is het laatste wat ik wil hebben ... puur om het goed, simpel en goedkoop te houden !Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
124 turbo is toch zo onbetrouwbaar niet?
Zou eerder wegblijven van een 4matic dan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten124 turbo is toch zo onbetrouwbaar niet?
Zou eerder wegblijven van een 4matic dan.
Comment
-
Koop me liever een E30 325ix dan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten124 turbo is toch zo onbetrouwbaar niet?
Zou eerder wegblijven van een 4matic dan.
een 124 je koop juist van wegen zijn betrouwbaarheid. Een turbo is geen slechte auto en zal ik nooit zeggen maar de atmo's zijn gewoon nog betrouwbaarder en goedkoper te rijden en te onderhouden ! Mijn vader heeft in heel zijn carrière geen enkele 200D & 300D met kapotte motor geweten, 1 keer een 250D, die nooit onderhoud had gehad en 250.000km's had gereden...
Een 4 matic, ... tja van wegblijven... . als je het "ultiem" betrouwbaar en goedkoop wil houden!Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Tja, daar zeg je het, alles hangt ervan af hoe de vorige eigenaars ermee om gingen he.
Ik hou het voorlopig wel bij m'n 5-pitter.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichteneen 124 je koop juist van wegen zijn betrouwbaarheid. Een turbo is geen slechte auto en zal ik nooit zeggen maar de atmo's zijn gewoon nog betrouwbaarder en goedkoper te rijden en te onderhouden ! Mijn vader heeft in heel zijn carrière geen enkele 200D & 300D met kapotte motor geweten, 1 keer een 250D, die nooit onderhoud had gehad en 250.000km's had gereden...
Een 4 matic, ... tja van wegblijven... . als je het "ultiem" betrouwbaar en goedkoop wil houden!
Een turbo is wel 10x zo leuk om mee te rijden denk ik.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
Comment