Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo Forum,

ik zal me na lang observeren ook maar eens melden, ik heb reeds een paar sterretjes in de hal staan en wou altijd graag discreet op de achtergrond blijven, ik merk dat hier toch echt een paar serieuze liefhebbers tussen zitten en zal ik ook maar één van mijn pareltjes voorstellen, ik kan door mijn job ook niet steeds de tijd nemen veel te schrijven of te posten maar ik heb hier echt interesses gevonden om te delen en ook te helpen bij eventuele technische problemen.
    Allez, deze wacht ik op de platen en binnen 6 weken de gangstertaks maar goed, dat weet men als men zoiets koopt :3.jpg4.jpg6.jpg8.jpg17.jpg

Comment

• De opties :
      • 009 Saphirschwarz
      • 288 Leder Limited Schwarz/Grau
      • 228 Zusatzheizung (Standheizung)
      • 241 Vordersitz elektrisch verstellbar links mit Memory
      • 242 Vordersitz elektrisch verstellbar rechts mit Memory
      • 249 Innenspiegel automatisch abblendbar
      • 305 Staubfilter
      • 412 Schiebe-Hebe-Dach, elektrisch, Stahlausführung
      • 441 Lenksäule elektrisch einstellbar
      • 540 Rollo elektrisch für Heckfenster
      • 551 Einbruch- und Diebstahl-Warnanlage
      • 570 Armlehne klappbar vorn
      • 580 Klimaanlage
      • 592 Wärmedämmendes Glas Windschutzscheibe mit Bandfilter Heckscheibe Verbundglas
      • 620 Abgasreinigungsanlage
      • 658 Leichtmetallräder EVO-Design
      • 682 Feuerloescher
      • 732 Vogelaugenahorn
      • 810 Sound-System (BOSE)
      • 819 CD-Wechsler im Kofferraum
      • 873 Sitzheizung
      • AMG Styling-Paket
      • 882 Innenraumabsicherung mit Abschleppschutz
      • 884 Heckdeckelzusatzsicherung (HZS)
      • 885 Schließanlage mit Infrarot-Fernbedienung und Wegfahrsperre
      • 958 Sondermodell Limited

18.jpg20.jpgOm te smelten.jpg25.jpg26.jpg

1e eigenaar, volledig onderhoudsboekje met complete documenten en facturenmap, is van 01/1995 en is duits, de volle 326 pk, niet getuned alleen orgineel AMG pakket, naar het schijnt gaf het ook een E500 met minder KW, speciaal voor de Belgische markt, onze taksen zijn goed bekend.
      Maar goed, gezien, verliefd en gekocht!
      Ik verwacht vandaag of morgen de plaat en hou jullie op de hoogte.
      Last edited by ; 20/02/2014, 09:08.

Comment

• Miljaar!
        Ruilen als ie 25 is?
        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
        1990 Volvo 344
        1991 Mercedes W124 230CE
        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
        1980 Volkswagen Derby CLS
        1990 Mercedes W124 230CE
        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Man, je moest eens weten hoelang ik naar zo een exemplaar gezocht heb en waarvan een overeenkomst qua prijs kwam, als ik 80 ben en het geluk heb nog te leven dan ................misschien Meepakken kan ik hem dan toch niet, maar ik ben pas 49 dus als alles goed gaat kan ik er nog een tijd van genieten maar hij wordt mijn daily car voor privé en weekends.
          En neen, niet te koop

En deze vertrekt straks naar Germany ter restaurering :560sec.jpg
          Last edited by ; 20/02/2014, 09:35.

Comment

• Dik dik dik! Een heerlijke Q-car! Ik stel voor dat je hier eens een apart topic voor aanmaakt, want anders gaat dit hier toch verloren
            1984 BMW M635CSi F u n
            1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Thanks, hoe doe ik dat ? Of onder welke rubriek ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door One life-live it Bekijk Berichten
                Man, je moest eens weten hoelang ik naar zo een exemplaar gezocht heb en waarvan een overeenkomst qua prijs kwam, als ik 80 ben en het geluk heb nog te leven dan ................misschien Meepakken kan ik hem dan toch niet, maar ik ben pas 49 dus als alles goed gaat kan ik er nog een tijd van genieten maar hij wordt mijn daily car voor privé en weekends.
                En neen, niet te koop

En deze vertrekt straks naar Germany ter restaurering :[ATTACH=CONFIG]101942[/ATTACH]
                Die wagens komen niet echt vaak te koop en al zeker niet in die staat. Ik kan me wel voorstellen dat je er lang naar hebt liggen zoeken.
                Mag ik curieus zijn en vragen of je nog wat hebt staan buiten die 500E en 560SEC?
                De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                1990 Volvo 344
                1991 Mercedes W124 230CE
                2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                1980 Volkswagen Derby CLS
                1990 Mercedes W124 230CE
                2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• 500's staan zeer regelmatig te koop, de staat is meestal wel om te huilen.

Elke keer dat ik een gaan bekijken ben was he zo vort als wa...

Comment

• Voorlopig ( vechtscheiding ) nog:

R 107 500 SL toestand 1a en volledig orgineel, getaxeerd en komt van 1e eigenaar in Monaco ( heb ik reeds 3 jaar en nu 95.000 km )
                    W 116 450 sel 6.9 ( 65000 km, 78 ) Staat terug in de wax geconserveerd om te bewaren
                    en dan nog een paar zonder ster

Een deel ga ik misschien weg doen maar dat hangt hier van bovenvermelde situatie af, maar de scheiding is wel een vechtscheiding omdat zij ook nogal een freak is en er ook een deel van haar is.

Maar wil daar verder ook nog een beetje discreet over blijven.

Comment

• 500E/E500, de ultieme W124.

Comment

• erg modern interieur ook

Comment

• Welkom, ik vermoed de eerste E500 op het forum? Echt een sublieme wagen deze. Goede exemplaren worden steeds zeldzamer en onbetaalbaar!

Comment

• naar het schijnt gaf het ook een E500 met minder KW, speciaal voor de Belgische markt, onze taksen zijn goed bekend.
                            nooit van gehoord, ben benieuwd
                            enige mij bekend is een speciale be-versie van de 2.6 motoren op 156/150 pk, omdat alles boven de 156 pk indertijd onderhevig was aan 8% extra weeldetax (33% taks, ipv 21 nu)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                              Welkom, ik vermoed de eerste E500 op het forum? Echt een sublieme wagen deze. Goede exemplaren worden steeds zeldzamer en onbetaalbaar!
                              Roughneck heeft er ook eentje gehad.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                500E/E500, de ultieme W124.
                                Kwa totaalpakket en underdog zou ik eerder voor de 400 kiezen, gaat ook loeihard maar ziet er uit als nen 200D. En 2de hands veel goedkoper dan nen 500.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

AMG pack ...

Comment

• Op mobile staat er atm nen originelen W126 AMG 6.0 DOHC te koop voor 32K, die zou ik verkiezen voor dat geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      Op mobile staat er atm nen originelen W126 AMG 6.0 DOHC te koop voor 32K, die zou ik verkiezen voor dat geld
                                      Linkje ?

Comment

• Ik zie toch nog altijd liever eentje met het volle rooster en oranje pinkers, een 500E ...

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• ja patatke, maar dat interieur van one-life, mmmmm

Comment

Working...
                                          X