Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Radiator stuk.
Trouwens, rap een vraagske dat gij mss gaat weten.
Op de radiator komen onderaan 2 stalen leidingen toe (van de airco), moeten deze los voor het vervangen van de radiator?
Gaat het niet over de condensor van de airco waar die 2 leidingen toekomen? Dat is ook een soort "radiator" (zelfde uitzicht en materiaal) die voor de echte radiator zit.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Gaat het niet over de condensor van de airco waar die 2 leidingen toekomen? Dat is ook een soort "radiator" (zelfde uitzicht en materiaal) die voor de echte radiator zit.
Die komen precies op de radiator zelf toe..
Ik ga hem morgen demonteren, vandaar de vraag.
Bij mijn weten heeft een airco altijd een condensor, principe en uitzicht is soortgelijk maar zou mij verwonderen dat het 2-in-1 is? Wat wel op de rad aangesloten is, is volgens mij de oil cooler van de automaat?
Bij mijn weten heeft een airco altijd een condensor, principe en uitzicht is soortgelijk maar zou mij verwonderen dat het 2-in-1 is? Wat wel op de rad aangesloten is, is volgens mij de oil cooler van de automaat?
Sent from my C5503 using Tapatalk
Is volgens mij ook van de automatische versnellingsbak. Kan je gewoon los doen en dichtknijpen of doorverbinden
Comment