Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Leuke kleur dat groen. Ziet er in prima staat uit! Manueel en 300d, hoe rijdt dat?
Desondanks dat de mijne fel onderhevig is aan het Bonanza-effect rijdt hij vlot. Als hij warm is kan je hem ook eens in toeren trekken of zeg maar beter sleuren :-), maar het leukste vind ik als je hem met zachtheid behandeld.
Desondanks dat de mijne fel onderhevig is aan het Bonanza-effect rijdt hij vlot. Als hij warm is kan je hem ook eens in toeren trekken of zeg maar beter sleuren :-), maar het leukste vind ik als je hem met zachtheid behandeld.
laat u gasveer eens terug aanspannen bij mij heeft dat heel veel geholpen en is de bonanza bijna weg 😉
laat u gasveer eens terug aanspannen bij mij heeft dat heel veel geholpen en is de bonanza bijna weg 😉
Ik heb nieuwe Hardyschijven en trillingsdemper liggen thuis. Eens ik thuis ben ga ik die er proberen onder te foefelen. Op het to do lijstje staan idd de gasdemper en subframerubbers achteraan.
Hij maakt ook veel kabaal in lage toeren en daar zou de trillingsdemper wel eens de schuldige kunnen van zijn. Ik heb gelezen dat er in de eerste modeljaren wel veel problemen waren en dat die onder garantie werden geplaatst.
Onder andere veiligheid en dan is ze vooral bezorgd om de kinderen uiteraard Ze denkt ook dat ik te hard de luxe van mijn huidige wagen zou missen. lelijk ook volgens haar op sommige vlakken heeft ze wel een punt
Omdat ik een betrouwbare en comfy daily wil ipv die stugge BMW die om de haverklap iets voorheeft.
En deze heeft minder km's dan m'n S124. En dat groen dashboard.. Hoop dat ik geen spijt krijg dat de mijne een manueel is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment