Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na het schielijk overlijden van de A150 van vriendin in Namen (bobine cilinder 2 en 4), op de eerste dag van onze reis en nog een.feestdag ook, ding daar achtergelaten en mijn 260E gaan halen. In 1 trok naar Basel gereden na een eeuwenlange treinrit terug naar huis, om 2u30 's nachts toegekomen, dag er op verder naar Milaan. Garfagnana en nu al in Pisa beland.
The old gal does well, gemiddeld 9 à 9,5 liter. Toch wel leuk.om met een zoemende 6 cilinder door de bergen te zoeven ipv zo'n klein koekendooske :-)
W124
Vandaag met de CE gaan tanken voor 10,1/100km. Ofwel rij ik te wild, ofwel jij heel rustig, ofwel heb jij geen automaat en/of airco.
Desalniettemin ook
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
ja haalde hij met gemak , motor was gewoon op.. had half miljoen km's ook..
heb antwoord gehad van de lpg installateur!
het gaat wel lukken en wordt een der deze weken geïnstalleerd.
het wordt de lpi , dan heb je dat probleem dus niet.. kost wel wat maar dan heb je ook wat..
Verder nog een vraagje. Heb mijn kofferdeksel van mijn T herspoten in uni-rood. Echter met vernis ipv met verhader en zonder vernis (zoals het origineel eigenlijk zou moeten zijn). Reden dat ik dit gedaan heb, is omdat er al eens een stuk herspoten is met vernis (en omdat ik 'schrik' had dat als ik het op de 'ori manier' zou doen, de lak weer gevoelig zou zijn aan mat/roze worden, maar dat maakt blijkbaar niet uit of het met vernis is of niet. Met vernis is het zelfs duurder en wordt eigenlijk nooit gedaan op uni-lakken.). Dak en een stuk van de andere zijkant moeten ook nog herspoten worden. Wat zouden jullie doen? Gewoon verder doen met vernis, zoals het kofferdeksel? Of 'origineel' met verharder en zonder vernis? Maar dan moet het kofferdeksel ook terug herspoten worden, om geen 'lappendeken' effect te krijgen, als de lak begint te verkleuren door de zon (niet echt zin in gezien het een eeuwigheid geduurd heeft eer het eindelijk gespoten raakte ).
Ter info, heeft 377k km op de kas (als de teller klopt en niet ooit is teruggedraaid), en moet m'n daily worden. Ik wil gewoon dat hij er netjes uitziet.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Als je spreekt over herspuiten, zou ik het volgens de originele methode doen. Als de vorige lak het zo lang uitgehouden heeft, maakt dat toch niet uit. Die auto geen 25 jaar meer rijden natuurlijk. Gewoon goed verzorgen daarna.
Zelf zou ik zo'n auto nooit herspuiten maar gewoon goede lakverzorging geven. Maar ik vrees dat dat een beetje te laat is in jouw geval
Als je spreekt over herspuiten, zou ik het volgens de originele methode doen. Als de vorige lak het zo lang uitgehouden heeft, maakt dat toch niet uit. Die auto geen 25 jaar meer rijden natuurlijk. Gewoon goed verzorgen daarna.
Zelf zou ik zo'n auto nooit herspuiten maar gewoon goede lakverzorging geven. Maar ik vrees dat dat een beetje te laat is in jouw geval
'Probleem' was dat hij overal al een beetje steenslag had (dat hier en daar begon te roesten), dus ben er dan maar meteen ingevlogen. Achteraf gezien idd beter niet gedaan, maar is moeilijk om er niets aan te doen als ie nog een jaartje stil moest staan + ik avondles carrosserie volg. Eerst ging ik dan maar een full respray doen, als ik overal toch ging moeten schuren. Maar zie dat nu niet echt meer zitten aangezien ik evengoed nog een hoop technische kosten kan hebben als ik er mee begin te rijden. Denk van gewoon nog dak + stuk van andere flank te doen. Maar moet ook nog een andere bestuurdersdeur hebben, dus zal wss ook moeten herspoten worden. Momenteel is reeds het linkerspatbord vooraan en linker achterkant tot aan de achterdeur al eens herspoten door vorige eigenaar(s) (maar niet perfect). Had ik maar een bobo-mentaliteit, dan moest ik het me niet zo aantrekken.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Een oude Merc moet gebruikerssporen hebben, anders is het precies ene dien weinig km heeft.
Heb toch liever dat hij eruit ziet als een auto van een liefhebber, en niet van een stel nieuwe Belgen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik wil ook nog zo'n windabweisers. Is dat eentje in dat prachtige groen? (stond die niet eens te koop?)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Hoeveel is een set originele set (5 stuks) gulli's waard? 4x Michelin Alpine winterbanden A4 van deze winter met 2000km + een met zomerband als reservewiel.
En heeft hier iemand interesse?
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Hoeveel is een set originele set (5 stuks) gulli's waard? 4x Michelin Alpine winterbanden A4 van deze winter met 2000km + een met zomerband als reservewiel.
En heeft hier iemand interesse?
Interesse indien van een PFL en in uitstekende staat. PM me een prijsvoorstel merci .
Comment