Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNuja, voor 9000 euro kan je beter een recentere auto kopen voor het gezin.
Hoeveel is deze auto waard als die effectief in nieuwstaat verkeerd? Er is misschien ook nog marge in onderhandeling hé Ik heb nog altijd het gevoel als ik zo iets zou kopen dat ik daar dan weer 10 jaar mee verder kan, of is dat naïef ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
Voor mij allemaal geen enkel probleem, maar ik moet deze auto als 1ste in het gezin aanzien + het feit dat die van ons absoluut niet kan autorijden en alleen met een diesel "kan" rijden (het klinkt onnozel maar het is zo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenPffff, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb niks met nieuwe auto's... en voor 9000 euro heb je nu ook weer niet zo enorm veel... allez ja, het is te zien waar we over spreken hé.
Hoeveel is deze auto waard als die effectief in nieuwstaat verkeerd? Er is misschien ook nog marge in onderhandeling hé Ik heb nog altijd het gevoel als ik zo iets zou kopen dat ik daar dan weer 10 jaar mee verder kan, of is dat naïef ?
Daar kan je wederhelft waarschijnlijk niet mee lachen
Over de waarde van de auto kan ik me niet uitspreken, dat is wachten op de juiste koper die ook de kleur ziet zitten.
Toen de auto nieuw was, was deze kleur zeer moeilijk verkoopbaar 2ehands. Nu is dat misschien net anders omdat het iets uitzonderlijk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenMaar gaat u vrouw een S124 mss niet wat te groot vinden?
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenWil je geen bmw opdringen maar al aan een E39 diesel gedacht?
E34 wel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk denk dat je de ouderdom van de auto niet mag onderschattten, waardoor er af en toe een kleine prul kan aankomen.
Daar kan je wederhelft waarschijnlijk niet mee lachen
Over de waarde van de auto kan ik me niet uitspreken, dat is wachten op de juiste koper die ook de kleur ziet zitten.
Toen de auto nieuw was, was deze kleur zeer moeilijk verkoopbaar 2ehands. Nu is dat misschien net anders omdat het iets uitzonderlijk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenDie onderste aan 7990 met dat open dak, zalige bak! 1e eig. 65k km!
maar we zijn off-topic aant gaan
ik ga wat verder dromen in m'n bed... slaapwel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Klinkt wel heerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ja dat schuifdak is subliem, enkel op de Tourings geloof k,
Ter vergelijk, even opgezocht, vorig jaar in sep. had ik een 525i 24v sedan op het oog, maar was automaat, en ziehier hij staat nog altijd online! (wel als verkocht)
Staat taxatierapport 11950, prijs op kapaza.be toen was 8.950 euro (heb nog de e-mail), heeft slechts 31k km, afgaande op de foto's gelijkaardig of beter als deze Touring, hadden m ingevoerd ergens uit het Zuiden
Op die site staat er trouwens nog schoon Duits gerief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDergelijke auto's stralen voor mij toch nog altijd veiligheid uit... zonder dan de snufjes van tegenwoordig (die toch alleen maar kapot kunnen gaan) dat zal het struikelblok niet zijn.
Alleen... ik hoor het al: zo nen ouwe otto... en ik weet dat die van ons over het algemeen niet voor Mercedes is (ouden peeten bak, turkenbak... )
Maar die lichte groene met dat beige interieur... dat straalt toch rust en degelijkheid uit
En uiteindelijk 4 maand later heeft ze er nog geen meter mee gereden :-D'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenMaar gaat u vrouw een S124 mss niet wat te groot vinden?
Comment
Comment