Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb al een setje, 16". Setje mopf 0 gulli's zou nog mooi zijn, maar eigenlijk echt geen plaats meer voor NOG een set velgen. (en andere prioriteiten zoals dat ding eerst op de baan krijgen )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Mercedes w124 gullideckel met goede zomerbanden | Kapaza
Geen idee of de link werkt zo.
Over de prijs valt, bij interesse, te praten.
Ben je zeker dat het geen ET48 is, en van een Mopfl1 (niet ovaal maar meer vierkant die gaatjes)?
Als ik 124 401 08 02 google, kom ik bij ET48 uit meestal.
Ben je zeker dat het geen ET48 is, en van een Mopfl1 (niet ovaal maar meer vierkant die gaatjes)?
Ik zie hier in Deurne af en toe een 123 200D aan de Delhaize staan. Eigenaars zijn hoogbejaard en allesbehalve gehaast. Moet heerlijk zijn om mee te rijden maar degoutant om erachter te hangen.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Knap ding idd, juist niet echt fan van die extra lijsten op het dak (zie je in de US ook vaak bij T's).
Volledig rondom rond schapenvel in mijn grootvader zijn schijtbruine fiat met een geruite sprei op de achterbank! Ik kan me de geur nog herinneren als ik daar in lag op een warme zomerdag.
In onze w124 waren die bijgekocht vanaf nieuw, zelfde motief als de originele zetels :-)
Comment