Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja, 4j van uw vrijheid beroofd worden is wel serieus hoor. Mensen onderschatten dat, is een enorm zware straf.
    Voor een diefstal vind ik dat heel redelijk.

Comment

• En hoeveel jaar van die 4 jaar zijn effectief?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dries_R Bekijk Berichten
        De ce300 is gisteren oldtimergekeurd, moet ik deze binnen een bepaalde tijd verzekeren ? Staat er een geldigheidsduur op het roze formulier ? Ik heb gehoord dat het formulier maar 1 maand geldig is maar dat is onzin denk ik ?
        Waarom laat je hem keuren als je nog niet weet wat je ermee wil gaan doen ? ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
          Waarom laat je hem keuren als je nog niet weet wat je ermee wil gaan doen ? ...
          Hoezo ? Rijden zeker ? Ik vroeg het even omdat ik weinig tijd heb om naar de verzekeringsagent te gaan, zodat het formulier niet vervalt.

Comment

• Om te rijden schrijf je hem best in, wat pas kan nadat hij verzekerd is ... inschrijven dient binnen de twee maanden te gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              Om te rijden schrijf je hem best in, wat pas kan nadat hij verzekerd is ... inschrijven dient binnen de twee maanden te gebeuren.
              Ja dat weet ik, langst de verzekeraar gaan, die dan het roze formulier naar de div stuurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                En hoeveel jaar van die 4 jaar zijn effectief?
                Jaar ? maanden zeker
                Ooit hebben ze eens een grote bankroof gedaan van 100 miljoen frank indertijd. De dieven hadden rekening gehouden met de maximum celstraf. Ze kregen 5 jaar effectief. Die 100 miljoen is nooit teruggevonden, goed verdiend dan !
                Dat is België ^^.

Comment

Jaar ? maanden zeker
                  Ooit hebben ze eens een grote bankroof gedaan van 100 miljoen frank indertijd. De dieven hadden rekening gehouden met de maximum celstraf. Ze kregen 5 jaar effectief. Die 100 miljoen is nooit teruggevonden, goed verdiend dan !
                  Dat is België ^^.
                  Misschien dan toch naar Haïtie of Iran verhuizen....wees blij dat we hier wonen

Comment

Ja dat weet ik, langst de verzekeraar gaan, die dan het roze formulier naar de div stuurt...
                    ik bel daarvoor men verzekeraar, die vraagt me om een foto/scan te nemen van het inschrijvingspapier en door te mailen.
                    paar minuten later krijg ik een SMS met mijn nieuwe nr plaat op zodat ik een duplicaat kan maken.
                    en tijdje later komt gewoon men verzekeringspapier, inschrijvingsbewijs en nr plaat toe en kan ik rijden.

in al die jaren dat ik klant ben, ben ik nog maar 1keer bij die verzekering langs geweest (de allereerste keer dat ik men capri omzetten van verzekeringsfirma).
                    al de rest is gewoon via mail ingeschreven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                      ik bel daarvoor men verzekeraar, die vraagt me om een foto/scan te nemen van het inschrijvingspapier en door te mailen.
                      paar minuten later krijg ik een SMS met mijn nieuwe nr plaat op zodat ik een duplicaat kan maken.
                      en tijdje later komt gewoon men verzekeringspapier, inschrijvingsbewijs en nr plaat toe en kan ik rijden.

in al die jaren dat ik klant ben, ben ik nog maar 1keer bij die verzekering langs geweest (de allereerste keer dat ik men capri omzetten van verzekeringsfirma).
                      al de rest is gewoon via mail ingeschreven
                      Bedankt voor de uitleg.
                      Ik heb naar de verzekeringsfirma gebeld, en ik kon via de post het roze formulier + originele nederlandse inschrijvingsbewijs sturen gewoon in een enveloppe. Maar ik ben bang, dat het met de post kwijt geraakt, daarom misschien best even langsrijden.

Dit vind ik wel een geslaagd interieur:
                      https://www.youtube.com/watch?v=b8_97VKOLuE Is dat origineel? Nog nooit gezien!

Comment

• Is ori

Comment

Bedankt voor de uitleg.
                          Ik heb naar de verzekeringsfirma gebeld, en ik kon via de post het roze formulier + originele nederlandse inschrijvingsbewijs sturen gewoon in een enveloppe. Maar ik ben bang, dat het met de post kwijt geraakt, daarom misschien best even langsrijden.

Dit vind ik wel een geslaagd interieur:
                          https://www.youtube.com/watch?v=b8_97VKOLuE Is dat origineel? Nog nooit gezien!
                          Ik heb zonet nog eens gekeken, blijkbaar kon het online gewoon allemaal ingescand worden en doorgestuurd worden ( aanvraag tot inschrijving oldtimer, origineel buitenlands inschrijvingsbewijs & groene verzekeringskaart + inschrijvingsbewijs dagelijkse wagen ), top!
                          Vorige keer speciaal naar de verzekering gereden om het in orde te brengen, wist zelfs niet dat dit kon. Bedankt voor de tip fcapri.

Comment

• Nu hebben we nog altijd geen foto's gezien hé?
                            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                            Current:
                            1987 Mercedes-Benz W124 200D
                            1979 Mercedes-Benz W123 280E
                            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                            Ex:
                            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                            1976 Mercedes-Benz W123 250
                            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                            1980 Mercedes-Benz W123 280
                            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Prachtig. Enkel die getinte ramen weg.
                              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                              Current:
                              1987 Mercedes-Benz W124 200D
                              1979 Mercedes-Benz W123 280E
                              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                              Ex:
                              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                              1976 Mercedes-Benz W123 250
                              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                              1980 Mercedes-Benz W123 280
                              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Interieur is zalig, buitenkant heb ik toch liever iets subtieler. Klaas de poel heeft regelmatig schoon (maar prijzig) spul staan

Comment

• Ik zou Graag het leder eens willen opblinken + onderhouden. Wat is hier een goed product voor ? Of maakt dat niet uit wat merk, gewoon een leather cleaner vd hubo ?

Comment

• Hier op het forum zit wax-it, die verkoopt die producten en kan zeker advies geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                      Hier op het forum zit wax-it, die verkoopt die producten en kan zeker advies geven.
                                      Hoeveel kost zo 1 product daar ?
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Hallo, er word me een w124 in een zeer nette staat, deze is van 1991 dus volgend jaar oldtimer.

Nu had ik hem eventueel ook graag op dagelijkse platen gezet maar ik vind niet zo direct info over de motor

het is een 250 diesel 5cyl

de vraag is dus hoeveel pk?
                                        co²?
                                        Euronorm?
                                        Kw?

Op die manier kan is de BIV en de taks berekenen

Alvast dank voor de info
                                        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Working...
                                        X