Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, 4j van uw vrijheid beroofd worden is wel serieus hoor. Mensen onderschatten dat, is een enorm zware straf.
Voor een diefstal vind ik dat heel redelijk.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
De ce300 is gisteren oldtimergekeurd, moet ik deze binnen een bepaalde tijd verzekeren ? Staat er een geldigheidsduur op het roze formulier ? Ik heb gehoord dat het formulier maar 1 maand geldig is maar dat is onzin denk ik ?
Waarom laat je hem keuren als je nog niet weet wat je ermee wil gaan doen ? ...
Jaar ? maanden zeker
Ooit hebben ze eens een grote bankroof gedaan van 100 miljoen frank indertijd. De dieven hadden rekening gehouden met de maximum celstraf. Ze kregen 5 jaar effectief. Die 100 miljoen is nooit teruggevonden, goed verdiend dan !
Dat is België ^^.
Jaar ? maanden zeker
Ooit hebben ze eens een grote bankroof gedaan van 100 miljoen frank indertijd. De dieven hadden rekening gehouden met de maximum celstraf. Ze kregen 5 jaar effectief. Die 100 miljoen is nooit teruggevonden, goed verdiend dan !
Dat is België ^^.
Misschien dan toch naar Haïtie of Iran verhuizen....wees blij dat we hier wonen
Ja dat weet ik, langst de verzekeraar gaan, die dan het roze formulier naar de div stuurt...
ik bel daarvoor men verzekeraar, die vraagt me om een foto/scan te nemen van het inschrijvingspapier en door te mailen.
paar minuten later krijg ik een SMS met mijn nieuwe nr plaat op zodat ik een duplicaat kan maken.
en tijdje later komt gewoon men verzekeringspapier, inschrijvingsbewijs en nr plaat toe en kan ik rijden.
in al die jaren dat ik klant ben, ben ik nog maar 1keer bij die verzekering langs geweest (de allereerste keer dat ik men capri omzetten van verzekeringsfirma).
al de rest is gewoon via mail ingeschreven
ik bel daarvoor men verzekeraar, die vraagt me om een foto/scan te nemen van het inschrijvingspapier en door te mailen.
paar minuten later krijg ik een SMS met mijn nieuwe nr plaat op zodat ik een duplicaat kan maken.
en tijdje later komt gewoon men verzekeringspapier, inschrijvingsbewijs en nr plaat toe en kan ik rijden.
in al die jaren dat ik klant ben, ben ik nog maar 1keer bij die verzekering langs geweest (de allereerste keer dat ik men capri omzetten van verzekeringsfirma).
al de rest is gewoon via mail ingeschreven
Bedankt voor de uitleg.
Ik heb naar de verzekeringsfirma gebeld, en ik kon via de post het roze formulier + originele nederlandse inschrijvingsbewijs sturen gewoon in een enveloppe. Maar ik ben bang, dat het met de post kwijt geraakt, daarom misschien best even langsrijden.
Bedankt voor de uitleg.
Ik heb naar de verzekeringsfirma gebeld, en ik kon via de post het roze formulier + originele nederlandse inschrijvingsbewijs sturen gewoon in een enveloppe. Maar ik ben bang, dat het met de post kwijt geraakt, daarom misschien best even langsrijden.
Ik heb zonet nog eens gekeken, blijkbaar kon het online gewoon allemaal ingescand worden en doorgestuurd worden ( aanvraag tot inschrijving oldtimer, origineel buitenlands inschrijvingsbewijs & groene verzekeringskaart + inschrijvingsbewijs dagelijkse wagen ), top!
Vorige keer speciaal naar de verzekering gereden om het in orde te brengen, wist zelfs niet dat dit kon. Bedankt voor de tip fcapri.
Ik zou Graag het leder eens willen opblinken + onderhouden. Wat is hier een goed product voor ? Of maakt dat niet uit wat merk, gewoon een leather cleaner vd hubo ?
Comment