Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet nog zo eentje staan: break, rood, 2.0 automaat in zeer goede staat
vandaag langs geweest waar die rode 240 break staat: 2500€ mag ie weg, hij heeft nog 't een en ander liggen dat hij al gekocht had om te vernieuwen en dat is inbegrepen in de prijs, auto heeft iets meer dan 200.000km
Hoe mooi die ook is, ik zou zoeken achter een turbo. Dat is gewoon contstant met een onbedwingbare smile rondrijden......
²
Het verschil in rijplezier is groot. Het geluid alleen al. De 900i vond ik niet zo'n leuk blok, soepel wel maar een beetje dieselkarakter, hij was niet op z'n gemak in hoge toeren. Ik zat tussen de 10 en 13l met de i wat ik veel vond gezien de prestaties en m'n relatief rustige rijstijl. Een 900S rijdt een stuk leuker, al een voelbare turboduw, lekkere brom, hogere toeren leken me leuker en het hoge verbruik is beter te verantwoorden.
waarom? nrplaat kan maar worden geschrapt bij aankoop andere wagen, of bij verhuis indien geen plaats meer om adres aan te passen
op de keuring gaan ze je niet verplichten om een nieuwe nrplaat aan te vragen(of 't moet zijn dat ze onleesbaar is)
zolang je met hetzelfde voertuig rijdt, kan je je oude nrplaat houden
eu in veel gemeentes vragen ze ook verandering nummerplaat bij verhuis ookal kunnen ze nog aan passen.
maar ze willen die oude nummerplaten er uit en zo rap mogelijk.
vandaag langs geweest waar die rode 240 break staat: 2500€ mag ie weg, hij heeft nog 't een en ander liggen dat hij al gekocht had om te vernieuwen en dat is inbegrepen in de prijs, auto heeft iets meer dan 200.000km
Jammer dat het geen diesel is, anders ging ik eens gaan kijken.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Jammer dat het geen diesel is, anders ging ik eens gaan kijken.
diesel is-denk ik- 82 pk, deze heeft er +/110 en op gas rijdt dan nog eens zo goedkoop tov diesel(diesel lust +/-8liter, deze op gas een 12l)
bovendien hebben de diesels pakken meer km dan deze benzine
mijn maat heeft deze gekocht omdat hij 't zonde vond dat die mensen hem gingen wegdoen voor een schrootpremie hij heeft dan meer geboden voor de auto om deze te redden maar staat nu bijna anderhalf jaar in zijn magazijn, hij heeft ook nog een Amazon break & een 2 deurs om te restaureren, 240 4deurs en een S80T6(en nog een Seat Alhambra,een BMW E34 525i en een E30racerken(indertijd van de Cas gekocht)) de 240break zou weg mogen zodat hij plaats heeft om de Amazon break beginnen te restaureren(en omdat zijn magazijn propvol staat)
diesel is-denk ik- 82 pk, deze heeft er +/110 en op gas rijdt dan nog eens zo goedkoop tov diesel(diesel lust +/-8liter, deze op gas een 12l)
bovendien hebben de diesels pakken meer km dan deze benzine
mijn maat heeft deze gekocht omdat hij 't zonde vond dat die mensen hem gingen wegdoen voor een schrootpremie hij heeft dan meer geboden voor de auto om deze te redden maar staat nu bijna anderhalf jaar in zijn magazijn, hij heeft ook nog een Amazon break & een 2 deurs om te restaureren, 240 4deurs en een S80T6(en nog een Seat Alhambra,een BMW E34 525i en een E30racerken(indertijd van de Cas gekocht)) de 240break zou weg mogen zodat hij plaats heeft om de Amazon break beginnen te restaureren(en omdat zijn magazijn propvol staat)
Ah, ik wist niet dat er LPG opzat. Hoe oud is die installatie? Al meer geneigd om te gaan kijken nu. Van welk jaar was hij ook alweer?
Ah, ik wist niet dat er LPG opzat. Hoe oud is die installatie? Al meer geneigd om te gaan kijken nu. Van welk jaar was hij ook alweer?
Wordt hij dan gekeurd voor verkoop?
er zit geen lpg in, maar je hebt wel de mogelijkheid om er eentje in te leggen(kost niet overdreven veel voor zo'n auto), deze motoren zijn gekend om lang mee te gaan op LPG en beter eentje met maar 200000km op lpg legen dan een diesel met 400000km te kopen
zal een van de laatste jaren zijn(grote ruit in achterklep) details weet ik er niet van, ik kan je altijd zijn gegevens sturen maar hij vertrekt vrijdag voor 2 weken naar Italië, dus best begin augustus contacteren
Hmm. Mja, €2500 voor een auto + dan nog eens €2000 voor LPG-installatie + taksen etc.. kan m'n budget niet aan op dit moment. :/
Hmm. Mja, €2500 voor een auto + dan nog eens €2000 voor LPG-installatie + taksen etc.. kan m'n budget niet aan op dit moment. :/
gasinstal voor zo eentje is rond de 1600€, tip: enkel de E30 en een deftige daily?
enne hij loopt niet weg, hij adverteert de auto voor't moment nog niet, hij heeft me de verkoopprijs gezegd omdat ik't m vroeg
hij heeft geen haast
gasinstal voor zo eentje is rond de 1600€, tip: enkel de E30 en een deftige daily?
enne hij loopt niet weg, hij adverteert de auto voor't moment nog niet, hij heeft me de verkoopprijs gezegd omdat ik't m vroeg
hij heeft geen haast
Momenteel heb ik enkel de E30.
Maar ik mis nog een 'allround bak'. Ben naar Dour festival geweest, met de Golf, en was toch blij dat ik niet met de E30 was (modderpoel van je welste, carter enzo gingen er zeker aan geloven). Wel niet vastgereden met de Golf.
Maar ben er nog niet uit wat de volgende wordt (en probeer het wat uit te stellen tot volgend jaar); W/S124, Volvo 240 break, Passat B3 Variant,...
Een comfortabele betrouwbare bak met karakter is wat ik zoek.
Maar ik mis nog een 'allround bak'. Ben naar Dour festival geweest, met de Golf, en was toch blij dat ik niet met de E30 was (modderpoel van je welste, carter enzo gingen er zeker aan geloven). Wel niet vastgereden met de Golf.
Maar ben er nog niet uit wat de volgende wordt (en probeer het wat uit te stellen tot volgend jaar); W/S124, Volvo 240 break, Passat B3 Variant,...
Een comfortabele betrouwbare bak met karakter is wat ik zoek.
Ne VW Passat 32B variant ! Das heeft pas karakter ! Als je een jaar de tijd hebt om te zoeken bestaat de kans dat je wel een mooi exemplaar gaat tegen komen
Ne VW Passat 32B variant ! Das heeft pas karakter ! Als je een jaar de tijd hebt om te zoeken bestaat de kans dat je wel een mooi exemplaar gaat tegen komen
32B Variant
Heb op Dour ook eentje gezien, waren Hollanders.
Comment