Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zweedse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
    Cabrio rijden is leuk !
    Eigenlijk mis ik ook nog een cabrio in mijn privébezit ...
    Een A124 vind ik ook vet maar is gewoon te duur in goede staat. Saab is unieker en minstens evenveel presence

Comment

Eigenlijk mis ik ook nog een cabrio in mijn privébezit ...
      Golf 1 cabrio?

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
      de beweging van die kar als 'Bart' terugschakelt en gas geeft
      En even later in panne staat.

Maar als je er al sinds de jaren '90 van droomt, zou ik het zeker doen!

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Nog een filmpje waarop de klasse ervan afdruipt

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Maar als je er al sinds de jaren '90 van droomt, zou ik het zeker doen!
          Ga niet overhaast te werk gaan want wil een goede hebben, liefst met brede bagetten en moet absoluut oldtimer zijn of 'snel' worden.

Motorkap gaat E30-gewijs open, da's nog zo iets zalig

Comment

Fijn topic!

Mijn eerste Saab was een '93 900S met het aero pakketje op.
            Zit ik juist op het net te zoeken naar een gelijkaardige foto (want ik heb er zelf geen foto's meer van ) kom ik een foto van mezelf tegen
            Geen idee of jullie dit kunnen zien:

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              Fijn topic!

Mijn eerste Saab was een '93 900S met het aero pakketje op.
              Zit ik juist op het net te zoeken naar een gelijkaardige foto (want ik heb er zelf geen foto's meer van ) kom ik een foto van mezelf tegen
              Geen idee of jullie dit kunnen zien:

Waren dat eigenlijk betrouwbare auto's?
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ja dat denk ik wel hoor. Maar ik heb er maar een jaartje mee gereden, niet lang genoeg om daar een sluitend antwoord op te geven. Ze hebben alleszins geen slechte reputatie ofzo
                Echt nog altijd spijt van dat ik hem weggedaan heb. Maar ik had toen gewoon niet de middelen om dat ding terug in topconditie te zetten
                Nu wel, maar nu is de benzine weer onbetaalbaar en als daily is dat zonde en twee auto's onderhouden ...

Nog een grotere foto gevonden

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Damn, waar zet jij dat allemaal.
                  Staat ergens in een volle loods van een nonkel tussen andere Zweedse vriendjes

Comment

Foto met stukje van de tweede 240, m'n zus en ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Prachtig

Comment

moet eens kijken voor een duoshoot van mijn 96 en mij broers 900 GT.....

zou in deze rubriek niet misstaan
                        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                        Porsche 993 (1994)

Comment

Zal eens zien of ik nog ergens foto's van mijn Amazon liggen heb... Nog Amazonrijders hier?
                          2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                          2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                          2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                          1999 Volvo V70 classic 2.5d
                          1967 Volvo 123 GT

Comment

Werken aan zo'n saab,aandrijfassen enz is een beetje anders als een voortractie.Het gaat hier blijkbaar meer om de foto'tjes.Voor de rest wel een prima wagen.Zweedse kwaliteit.Als er een turbo opzit(pk's),maar ja t'is tegenwoordig overal 70km/h
                            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                              Zal eens zien of ik nog ergens foto's van mijn Amazon liggen heb... Nog Amazonrijders hier?
                              Ja, ik heb een Amazon van 65

Comment

Mijn 940 (eind jaren 90):

en het jammerlijke einde (al werd z'n motor hergebruikt in een andere Volvo)

meteen een foto van dag 1 (net opgehaald bij de vorige eigenaar) en van de laatste dag....
                                Bijgevoegde Bestanden

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Hoeveel gaan die 240'ers break nog ?
                                  lijkt mij een ideale familie/verbouwings/bouw kar
                                  ik weet nog eentje in goede staat staan &ze is te koop(een rode automaat)
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bompa Bekijk Berichten
                                    mijn 940 (eind jaren 90):

en het jammerlijke einde (al werd z'n motor hergebruikt in een andere volvo)

meteen een foto van dag 1 (net opgehaald bij de vorige eigenaar) en van de laatste dag....
                                    bah
                                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                    Current:
                                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                    Ex:
                                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                      diesel ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        diesel ?
                                        Eerst nog een droomplekje vinden met plaats en veel verbouwingswerk

Foto's toevallig van die Volvo ?
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          diesel ?
                                          neen,2.0 benzine

Eerst nog een droomplekje vinden met plaats en veel verbouwingswerk

Foto's toevallig van die Volvo ?
                                          neen indien interesse, kan ik je wel de mail en teln° bezorgen van waar hij staat

kan je wel zeggen dat zij in zeer goede staat is(een Volvo garage wou haar om in de toonzaal te zetten)
                                          maat van mij heeft deze onlangs kunnen kopen omdat hij jaren geleden gezegd had aan die (oudere) eigenaars dat hij verzot was van hun auto
                                          en een paar maanden geleden stonden ze ineens aan zijn deur
                                          hij was van plan deze bij te houden maar hij moet een beetje opkuisen(heeft momenteel een 6tal Volvo's: 240 sedan,240 break,Amazon break,Amazon 2 deurs, te restaureren ,& 2 S80 T6)
                                          de vetgedrukte mogen eventueel weg
                                          Last edited by Philken; 17/11/2011, 22:21.
                                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                          X