Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Vannacht gedroomd dat ik mijn 900 nog had. Ik had die dus niet verkocht maar in een garage gestald. Omdat ik mijn S60 verkocht had en voorlopig zonder auto zat had ik hem nog eens van stal gehaald. Startte meteen en het was plots een cabrio geworden
Vannacht gedroomd dat ik mijn 900 nog had. Ik had die dus niet verkocht maar in een garage gestald. Omdat ik mijn S60 verkocht had en voorlopig zonder auto zat had ik hem nog eens van stal gehaald. Startte meteen en het was plots een cabrio geworden
je moet wachten tot de poort ver genoeg open is het met vertrekken
Gespot vandaag in het wild, wel jammer dat de passagiersdeur beschadigd is.
als je in een 900 je ruitenwissers opzet, waan je je heel even in een 911 sc van hetzelfde jaar !
die 900 had ook voor het eerst in mijn geheugen spatlappen voor de achterwielen, daarvoor nooit op enig ander model gezien
Idd, super die ruitenwissers he
Die spatlappen diende naar het schijnt om stenen op te vangen die de voorwielen naar achter zouden gooien. In Zweden heb je best nog veel gravel naar het schijnt (toch zeker toen).
Ik wil een 900 Turbo 5 deurs Combi of sedan of cabrio
De verhoudingen van zo'n sedan kloppen eigenlijk niet, maar ik vind hem zo leuk
Het geile aan zo'n 900 zijn voor een groot deel de geluiden; de brommende turbo motor met wat geblaas erop, het gezang van de transmissie, het "psssssjjjt" geluid bij het veranderen van de ventilatorstanden, het slurpen van de servo,...
Er is geen enkele auto die hedendaags gemaakt wordt met een vergelijkbaar karakter...
ik vind een 90 ook serjeus wat hebben, was teeglijk naast de 900 te koop, was een flink stuk - ik denk 100000 bef geoekoper als de 900 - maar werd niet verkocht, omdat saabers eigelijk verrie snobbisch waren indertijd en de 90 echt wel de instapper was, welliswaar zonder consessies te doen, was kompleet evenwaardig aan de 900 basis
Vandaag een Volvo (denk 850) lijkwagen gezien. Moest meteen aan Mr. JN denken.
Blijven ook zalige bakken, die 850's.
Comment