Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zweedse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pffffffffffffffffffffffffff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten

Pffffffffffffffffffffffffff
      Ik wil, neem jij maar een cabrio

Comment

Pffffffffffffffffffffffffff
        wow die is knap
        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• inderdaad, da's toch wel een halve natte droom

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vet met die zwarte velgen!

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Vannacht gedroomd dat ik mijn 900 nog had. Ik had die dus niet verkocht maar in een garage gestald. Omdat ik mijn S60 verkocht had en voorlopig zonder auto zat had ik hem nog eens van stal gehaald. Startte meteen en het was plots een cabrio geworden
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                Vannacht gedroomd dat ik mijn 900 nog had. Ik had die dus niet verkocht maar in een garage gestald. Omdat ik mijn S60 verkocht had en voorlopig zonder auto zat had ik hem nog eens van stal gehaald. Startte meteen en het was plots een cabrio geworden
                je moet wachten tot de poort ver genoeg open is het met vertrekken

Gespot vandaag in het wild, wel jammer dat de passagiersdeur beschadigd is.

Comment

• Denk dat dat de auto van een vriendin van een kennis van me is. Straks eens zoeken.

Jaja, een meisje dat met een Saab 900 rijdt. Ze is nog niet eens lelijk ook

Comment

• als je in een 900 je ruitenwissers opzet, waan je je heel even in een 911 sc van hetzelfde jaar !

die 900 had ook voor het eerst in mijn geheugen spatlappen voor de achterwielen, daarvoor nooit op enig ander model gezien

Comment

Denk dat dat de auto van een vriendin van een kennis van me is. Straks eens zoeken.

Jaja, een meisje dat met een Saab 900 rijdt. Ze is nog niet eens lelijk ook
                      Met een plaat van haar opa? (5 letters?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        als je in een 900 je ruitenwissers opzet, waan je je heel even in een 911 sc van hetzelfde jaar !

die 900 had ook voor het eerst in mijn geheugen spatlappen voor de achterwielen, daarvoor nooit op enig ander model gezien
                        Idd, super die ruitenwissers he

Die spatlappen diende naar het schijnt om stenen op te vangen die de voorwielen naar achter zouden gooien. In Zweden heb je best nog veel gravel naar het schijnt (toch zeker toen).
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                          Met een plaat van haar opa? (5 letters?)
                          Ja

Comment

• Comment

• lekker!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik wil een 900 Turbo 5 deurs Combi of sedan of cabrio
                                De verhoudingen van zo'n sedan kloppen eigenlijk niet, maar ik vind hem zo leuk

Het geile aan zo'n 900 zijn voor een groot deel de geluiden; de brommende turbo motor met wat geblaas erop, het gezang van de transmissie, het "psssssjjjt" geluid bij het veranderen van de ventilatorstanden, het slurpen van de servo,...
                                Er is geen enkele auto die hedendaags gemaakt wordt met een vergelijkbaar karakter...

Comment

• Misschien interessant Yaqub?

Comment

• Zo'n 4-deurs vind ik ook zalig.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• ik vind een 90 ook serjeus wat hebben, was teeglijk naast de 900 te koop, was een flink stuk - ik denk 100000 bef geoekoper als de 900 - maar werd niet verkocht, omdat saabers eigelijk verrie snobbisch waren indertijd en de 90 echt wel de instapper was, welliswaar zonder consessies te doen, was kompleet evenwaardig aan de 900 basis

Comment

• Vandaag een Volvo (denk 850) lijkwagen gezien. Moest meteen aan Mr. JN denken.

Blijven ook zalige bakken, die 850's.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X