Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zweedse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• behalve de plaque ni klopt met bouwdatum, erg mooie lijkt 2e eigenaar spot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      behalve de plaque ni klopt met bouwdatum, erg mooie lijkt 2e eigenaar spot
      Niks te tweede eigenaar spot. Mijn ouders reden ermee van '84 tot '03 en is nadien naar Postiaux gegaan als wrak.
      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
      1990 Volvo 344
      1991 Mercedes W124 230CE
      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
      1980 Volkswagen Derby CLS
      1990 Mercedes W124 230CE
      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• is die ggh van 84 ?

Comment

is die ggh van 84 ?
          Logischerwijs wel ja.
          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
          1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
          1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• prachtig

Comment

• Ge ziet zelfs dat ik hem niet weg wou.

't Was fake voor alle duidelijkheid

1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
              1990 Mercedes W124 230CE

Comment

is die ggh van 84 ?
                Q is voor remorken

GG zal ongeveer kloppen, mijn pa had in 82: FEB en ik had in 88: HJR
                in dienen tijd gingen de nr platen nog nie rap: leasing bestond nog niet(of stond in de kinderschoenen) en iedereen hield zijn plak als 'm een andere auto kocht
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• ik in 90 kzh

Comment

• Ik snap die volgorde van vroeger niet goed.
                    Mijn stiefvader had begin jaren 80 DEH
                    Ons moeder had midden jaren 90 PTJ
                    Een kennis van ons heeft sinds eind jaren 90 dan weer GTD
                    En ons ma na 2000 nog BEQ, HIH en NTM gehad.
                    Onze buurman had op zijn vorige wagen DJF, ook uit jaren 80.
                    Last edited by ; 07/07/2012, 18:37.

Comment

• Vanaf ergens in 2000 zijn ze vanalles beginnen hergebruiken wegens invoeren van de letters i q en m.

mobiel verzonden

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                        Ge ziet zelfs dat ik hem niet weg wou.

't Was fake voor alle duidelijkheid
                        Haha zalig

Wat een kar!
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Net eens nagevraagd en die plaat was inderdaad van '84.
                          Dus: als iemand zo eentje tegenkomt, diesel of benzine (liefst diesel natuurlijk), let me know!

1990 Volvo 344
                          1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                          1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                            Ik snap die volgorde van vroeger niet goed.
                            Mijn stiefvader had begin jaren 80 DEH
                            Ons moeder had midden jaren 90 PTJ
                            Een kennis van ons heeft sinds eind jaren 90 dan weer GTD
                            En ons ma na 2000 nog BEQ, HIH en NTM gehad.
                            Onze buurman had op zijn vorige wagen DJF, ook uit jaren 80.
                            tussendoor werden ook wel eens geschrapte platen opnieuw in gebruik genomen. Ik kreeg in 1995 als eerste plaat ASX- terwijl een overbuurjongen ongeveer op hetzelfde moment NTN- kreeg.

en ons vader kreeg eind jaren zeventig DCZ- en tien jaar later BPD-
                            Last edited by betaveloce; 09/07/2012, 16:09.
                            sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                              tussendoor werden ook wel eens geschrapte platen opnieuw in gebruik genomen. Ik kreeg in 1995 als eerste plaat ASX- terwijl een overbuurjongen ongeveer op hetzelfde moment NTN- kreeg.

en ons vader kreeg eind jaren zeventig DHR- en tien jaar later BPD-
                              IDD? vroeger werd een geschrapte nrplaat na 6 maanden terug in roulatie gebracht, hoe het nu zit,weet ik niet
                              mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                IDD? vroeger werd een geschrapte nrplaat na 6 maanden terug in roulatie gebracht, hoe het nu zit,weet ik niet
                                Ik denk terug hetzelfde systeem. Nu gaat men de platen houden & moeten ze niet meer omgewisseld worden. Dat hoop ik toch, anders moet je elke keer van plaat veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                  Vanaf ergens in 2000 zijn ze vanalles beginnen hergebruiken wegens invoeren van de letters i q en m.

mobiel verzonden
                                  Klopt want ik had rond 2000 CQN-757 gekregen. Ik dacht oud te worden samen met die plaat

Comment

• Mijn ma heeft in 2001 zelfs CIY gekregen
                                    Ik vrees dat die bij de eerstvolgende keuring (in 2014 :p ) ook geschrapt zal worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                                      Mijn ma heeft in 2001 zelfs CIY gekregen
                                      Ik vrees dat die bij de eerstvolgende keuring (in 2014 :p ) ook geschrapt zal worden...
                                      waarom? nrplaat kan maar worden geschrapt bij aankoop andere wagen, of bij verhuis indien geen plaats meer om adres aan te passen
                                      op de keuring gaan ze je niet verplichten om een nieuwe nrplaat aan te vragen(of 't moet zijn dat ze onleesbaar is)
                                      zolang je met hetzelfde voertuig rijdt, kan je je oude nrplaat houden
                                      mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                        waarom? nrplaat kan maar worden geschrapt bij aankoop andere wagen, of bij verhuis indien geen plaats meer om adres aan te passen
                                        op de keuring gaan ze je niet verplichten om een nieuwe nrplaat aan te vragen(of 't moet zijn dat ze onleesbaar is)
                                        zolang je met hetzelfde voertuig rijdt, kan je je oude nrplaat houden
                                        Als er meer dan 4 gaatjes in zitten mag je ze ook vernieuwen

De nummerplaten rond 2000 die met een 'vroege' letter beginnen, bevatten allemaal een Q, M of I.
                                        Ik had BIU-nnn rond 2000 en PWM-nnn rond 2004. Ze zijn dus herbegonnen bij de A met alle combinaties waarin een I, M of Q voorkwam, dan de B, enz...
                                        Voor 2000 was het allemaal redelijk straight, al deden ze soms al eens een inhaalbeweging door het periodiek herinvoeren van oude teruggegeven nummerplaten. Zo had ik in 1996 BAH-533, terwijl m'n NCH-nnn van 1993 is.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik had in 1996 GCS-xxx
                                          In 2000 AFW-xxx

Comment

Working...
                                          X