Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zweedse Klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren gespot, 240GL diesel:

Zag er nog goed uit, met een jongere kerel achter het stuur. Reed vrij traag, waarschijnlijk omdat hij maar zo traag optrekt? Wel leuk om te zien rijden. Bij een oude auto is het niet erg als dat traag rijdt.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• erg knappe wielen

Comment

• Vond ik ook.

Spijtig dat deze verkocht is D:
        Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Zo'n 240 break zie ik ook wel zitten ipv een S124.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Vond ik ook.

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Ik weet nog zo eentje staan: break, rood, 2.0 automaat in zeer goede staat
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Een collega van m'n vrouw heeft er ook een, en hun twee zonen hebben er elk ook één. De ouders de diesel, de zonen de benzines. En één van de twee heeft er zelfs eentje bijgekocht voor wisselstukken. Als je weet dat die laatste in dezelfde straat woont als z'n ouders, is het feest om daar te passeren: 95% van alle 240's in de buurt staat in die ene straat

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Vond ik ook.

Ik heb deze gekocht, als hij ingeschreven is zal ik hem eens voorstellen op het forum.

Comment

• congrats !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                  Ik weet nog zo eentje staan: break, rood, 2.0 automaat in zeer goede staat
                  Diesel? Bouwjaar?

Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten
                  Ik heb deze gekocht, als hij ingeschreven is zal ik hem eens voorstellen op het forum.
                  Proficiat

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• 2.0 diesel zal't ni zijn, want heel zelden/nooit in be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten

Proficiat, en zéker voorstellen!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Mooie koop, zal je zeker véél plezier en een degelijk en stijlvol vervoermiddel aan hebben.

Comment

• 240 is erg 'in' bij jeugd...zelfs in die mate ik er geen meer zie rijden met een oude krokodil achter't stuur

Comment

• Bij deze ook op zoek naar een 240 break diesel van voor '89 indien ik geen W/S124 vind. Liefst in een leuk kleurtje zoals blauw, rood, ..

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• zalige Volvo

Comment

• Men vader is momenteel op zoek naar een 244 Turbo. Ik denk dat hij last heeft van heimwee en nostalgie
                                '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                '08 S60 2.4D
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                  Men vader is momenteel op zoek naar een 244 Turbo. Ik denk dat hij last heeft van heimwee en nostalgie
                                  Ik denk dat hij vooral last zal hebben om er een goede te vinden! Ik hoop dat het lukt!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Diesel? Bouwjaar?

Proficiat
                                    naft, een van de laatste jaargangen en uitstekend geschikt om op gas te leggen....
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat hij vooral last zal hebben om er een goede te vinden! Ik hoop dat het lukt!
                                      Het zal zeker niet makkelijk zijn. Wetende dat hij er vroeger 3 in de garage had staan en allemaal voor een appel en een ei destijds verkocht heeft
                                      Verstand komt met de jaren zeker?
                                      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                      '08 S60 2.4D
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• In aalst staat er vaak een Amazon break. Zal er eens een foto van nemen als ik hem nog eens zie. Het brengt altijd een smile op mijn gezicht. Zeker omdat hij perfect onderhouden is.

Comment

• Als iemand zo een vindt in dieselversie...

Mijn ouders missen hem na 9 jaar nog steeds.

Op de sticker bovenaan de achterruit stond: "Ik rij veilig. Iets op tegen?"
                                          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                          1990 Volvo 344
                                          1991 Mercedes W124 230CE
                                          2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                          1980 Volkswagen Derby CLS
                                          1990 Mercedes W124 230CE
                                          2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Working...
                                          X