Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bentley in panne

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bentley in panne

Ik kocht een Bentley Mulsanne Turbo van 1984 aan de kust maar woon in Brussel. De auto start niet meer en staat in een parkeergarage op t vierde verdiep.
    Ik zou graag iemand vinden in de buurt van Brussel.

Iemand een idee?
    Last edited by ; 26/12/2011, 15:47.

..........om wat te doen???

Te depanneren, de auto terug rijvaardig te maken of iets anders.

Comment

Ik zou hem laten slepen naar een garage.

Comment

@David67
        ja, de auto repareren, hem te doen rijden
        @BlackHorse
        het is de garage die ik zoek, ik zou niet weten waar ik tegen / in Brussel met zo'n auto terecht kan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ilektro Bekijk Berichten
          @David67
          ja, de auto repareren, hem te doen rijden
          @BlackHorse
          het is de garage die ik zoek, ik zou niet weten waar ik tegen / in Brussel met zo'n auto terecht kan
          Bij de officiële Bentley-garage in Zaventem?

Comment

4e verdiep

hoe hebben ze die in de lift gekregen

succes met de wagen , heb je er ook foto's van ??

Comment

Waar staat die wagen nu eigenlijk? Aan de kust of in Brussel?
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Wat doet ie wel nog? En wat doet ie niet? Hoe lang staat die al stil?
                Die staat defect bij de vorige eigenaar in Oostende als ik het goed begrijp?
                1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Belt eens met die mannen van Wheeler Dealers, die hebben er recent ook ééntje helemaal opgeknapt.
                  Om het voertuig in Brussel te krijgen, gewoon slepen is het goedkoopste. Zorgt ervoor dat verlichting en signalisatie in orde is en kleeft een duplicaat van uw nummerbord erop. ( het mag ni, maar het stemt de blauwbloezen enigszins in de goeie richting bij een controle). Slepen langs secundaire wegen, op de autosnelweg valt zoiets te snel op ( max. 25km/u , verplicht om de volgende afrit te nemen). Sleep ergens buiten de spits, bij voorkeur s'nachts , met een verlichte koppeling. Een andere mogelijkheid is om een depannage-firma aan te spreken, maak met hen concrete afspraken, misschien kunnen zij hem meenemen op een (lege) terugreis. Of als je'n beetje Pools kent, die mannen doen alles voor een appel en een ei. Alhoewel de kans bestaat dat die ineens rechtdoor naar de heimat rijden hé .

Comment

tis een autobak, mag ni gesleept worden, tenzij het niet om de gm-boite gaat maar de benz-boite....maar die sleep je best ook niet over die afstand

mulsanne turbo

Comment

je mag een auto boite wel tegen een snelheid onder de 25km/u slepen.
                      tegen deze snelheid rij of duw je hem naar buiten.
                      daar duw je dat ding op een aanhangwagen waar die op past.
                      en gooit hem eraf bij de bentley garage

Comment

bij Viaene hebben ze een G-klasse welke speciaal is aangepast om in parkeergarages te slepen: http://www.depannageviaene.com/mercedes290.htm
                        Last edited by Gert1; 27/12/2011, 23:58.

Comment

Als de wagen al een tijdje stil staat zou ik de batterij vervangen, de bougies eens controleren en kijken of er nog benzine in de tank zit. Ook ff alle rubberen leidingen eens controleren op scheuren of gaatjes. Dat zijn kleine zaken die ge zelf kunt doen en als dat geen effect heeft zal er wsl een mechanicien aan te pas moeten komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            tis een autobak, mag ni gesleept worden, tenzij het niet om de gm-boite gaat maar de benz-boite....maar die sleep je best ook niet over die afstand
                            Was in de week aan het denken aan een lijstje van nadelen van een auto-bak, en in de lijst van ongeveer 10 nadelen, waarvan sommige een groot nadeel zijn, en anderen niet, is er dus weer eentje bijgekomen : automaten kan je ook al niet slepen.

Ik zit bij de voordelen nog steeds maar aan 1 punt : het is makkelijker.

Comment

Timmie schrijft :

je mag een auto boite wel tegen een snelheid onder de 25km/u slepen.
                              tegen deze snelheid rij of duw je hem naar buiten.

Al eens geprobeerd om tegen minder dan 25 km/uur van de zee naar huis te rijden: kan je beter een opligger/aanhangwagen huren en iemand aanspreken met een trekhaak.

Scheelt 4 keer in tijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                bij Viane hebben ze een G-klasse welke speciaal is aangepast om in parkeergarages te slepen: http://www.depannageviaene.com/mercedes290.htm
                                Zal een leuke rekening worden: van Wilrijk naar de kust, dan naar Brussel en dan terug naar Wilrijk

Comment

slepen

Als je de auto uit de garage kan laten trekken door bovenvernoemde 1.8 m hoge werkpaard , kan je toch de auto op een opligger krijgen ??

Je hoeft toch niet persé 1 firma/ 1 iemand aan te spreken om deze thuis te krijgen ?

Ik ken wel iemand die dat zou kunnen denk ik, die heeft een aanhangwagen voor auto's en rijd regelmatig richting kust en woont in ..het Antwerpse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                                    Was in de week aan het denken aan een lijstje van nadelen van een auto-bak, en in de lijst van ongeveer 10 nadelen, waarvan sommige een groot nadeel zijn, en anderen niet, is er dus weer eentje bijgekomen : automaten kan je ook al niet slepen.

Ik zit bij de voordelen nog steeds maar aan 1 punt : het is makkelijker.
                                    Ik zoek nog steeds naar het eerste voordeel van een handbak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Ik zoek nog steeds naar het eerste voordeel van een handbak.
                                      Je kan slepen aan een hogere snelheid van 25km/u?
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

voordeel

Ik ben misschien niet goed mee , maar een voordeel van een handgeschakelde bak is toch dat ie ...zuiniger is ??

Of zit ik ff niet goed op te letten en gaat het ergens anders over ivm de voor- en nadelen ?

Comment

Working...
                                        X