Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer vrachtwagen als daily?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• oldtimer vrachtwagen als daily?

hey

heb al van mensen vernomen dat je een goed gerestaureerde en onderhouden oldtimer als dagelijkse wagen kan gebruiken. Zou dit ook voor een vrachtwagen gaan of zoude de koste enorm hoog oplopen.
    khad namelijk een mooie trekker van 1965 gevonden maar deze was toe aan een stevige restauratiebeurt.
    ik dacht dat dit misschien mogelijk is aangezien ik zelfstandige ben en met mijn vrachtwagen maar een 20 à 25 000 km per jaar doe.
    Dit leek me natuurlijk wel mooi mn hobby aan mn werk te kunne koppelen.
    Last edited by ; 16/01/2012, 22:37.

wow, vrachtwagen oldie ...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moorske Bekijk Berichten
        hey

heb al van mensen vernomen dat je een goed gerestaureerde en onderhouden oldtimer als dagelijkse wagen kan gebruiken. Zou dit ook voor een vrachtwagen gaan of zoude de koste enorm hoog oplopen.
        khad namelijk een mooie trekker van 1965 gevonden maar deze was toe aan een stevige restauratiebeurt.
        ik dacht dat dit misschien mogelijk is aangezien ik zelfstandige ben en met mijn vrachtwagen maar een 20 à 25 000 km per jaar doe.
        Dit leek me natuurlijk wel mooi mn hobby aan mn werk te kunne koppelen.
        Leuk idee, maar als je er natuurlijk uw boterhammen moet mee verdienen dan moet je een beetje voorzichtiger zijn denk ik dan ... Voor wat ga je hem gebruiken? Want het vermogen van de vrachtwagens van toen is niet gelijk aan de huidige standaarden.

Ik heb wel wat ervaring met een DAF 2300 Turbo van intussen 20 jaar oud en ik moet toch zeggen dat je daar niet echt meer met mee kan met het huidige verkeer. Als je daar dan nog is een aanhanger van 20 ton aanhangt, dan geraak je in Vilvoorde het viaduct niet over zonder snelheid te verliezen ...

Betrouwbaarheid op zich is wel ok, misschien dat wisselstukken van 40 jaar oude vrachtwagens iets schaarser zijn ...
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

de vrachtwagen waar mijn oog op viel is echt toe aan een grote restauratie beurt hier onder is een foto van m.
          hoeveel zou je schatten dat een trekker uit deze jaren na restauratie zou kunne trekken ongeveer?

ge moe wel een beetje door de roest en miserie van da bakske kunne uitkijke m dr iets schüne in te zien natuurlijk

natuurlijk wel zeer spijtig is dat ik zelf te weinig kennis heb om echt zelf iets te doen aan deze vrachtwagen maar heb wel een kennis die me hierbij zou kunne helemaal maar enkel technisch, dus alle plaatwerk n carrosserie dinge moet ik door iemand anders laten doen en dat kan wel geld gaan koste denkk.

Last edited by ; 18/01/2012, 20:45.

Comment

Ziet er machtig uit, maar ik vrees voor de haalbaarheid van het project.

Zo te zien is er nog wel flink wat werk aan. Maar het kan duur zijn of juist heel goedkoop. Afhankelijk hoe je het zelf wil

Zuipt zo een oude vrachtwagen niet enorm veel?

Comment

+ het onpraktische, als dat uw enige vervoer is
              draaicirkel
              je mag nergens parkeren
              ...

wel leuke gedachte, ik zou ook nog wel unimog willen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                Ziet er machtig uit, maar ik vrees voor de haalbaarheid van het project.

Zo te zien is er nog wel flink wat werk aan. Maar het kan duur zijn of juist heel goedkoop. Afhankelijk hoe je het zelf wil

Zuipt zo een oude vrachtwagen niet enorm veel?
                Dat zuipt gelijk zot, daarom dat ik ook sterk vrees dat er geen boterhammen meer mee te verdienen zijn met zo een ding
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  wel leuke gedachte, ik zou ook nog wel unimog willen
                  Ik ook, heb nu een Fiat 670 staan voor mijn broerke en hopelijk binnen enkele jaren hem zo zot krijgen voor een Unimog
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                  X