Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Classic Summer Meet Genk 2012 vanaf 2 mei t/m 26september
En hop aflevering 6 zit er ook weeral op!!! Potverdorie wat gaat de tijd toch snel voorbij als je fun hebt.
We waren omwille van het slechte weer dat voorspeld werd toch nog met 87, alhoewel het warm en droog bleef op een paar druppels na.
Het was gezellig druk, weer hebben enkele nieuwe oude voertuigen de weg naar ons gevonden.
Tijdens de afgelopen 6 meetings hebben we ongeveer 500 verschillende eigenaars gezien en sommige komen elke week met een ander voertuig.
We kunnen dit bijhouden door het aantal kaartjes dat we verdeeld hebben. De foto's zullen nog volgen!!!
Graag gedaan! We krijgen ooit mails nog dezelfde avond, nog voor we thuis zijn, waar de foto's blijven... Voor ons is het een hobby en willen het zo ook houden We hebben ook nog andere dingen te doen, maar proberen de foto's zo snel mogelijk online te krijgen
Vandaag keertje overgeslagen, vanaf nu zal het vooral afhangen van het werk of ik er nog eens kan geraken. In ieder geval merci voor de foto van mijn MX-5
Ondanks het slechte weer, ondanks de voetbalpsychose ... ondanks alles ... waren er toch weeral een dikke 70 voertuigen gepasseeerd toen ik weer vertrok in Genk !!!
een foto-impressie kan je terug vinden door op onderstaande foto te klikken
Comment