Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic Summer Meet Genk 2012 vanaf 2 mei t/m 26september

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Volgens de buienradar stopt het met regenen in Limburg tegen 16 uur, meer moeten we niet hebben hé!

Comment

volgens de buienradar stopt het met regenen boven heel limburg rond 16 uur.
      Dus het komt allemaal wel goed, hier is het al gestopt en de zon zie je al door de wolken branden.
      De reeds gevallen regen is hier al als mist aan't optrekken, de straten zijn aan't opdrogen.

Comment

volgens de buienradar stopt het met regenen boven heel limburg rond 16 uur.
        Dus het komt allemaal wel goed, hier is het al gestopt en de zon zie je al door de wolken branden.
        De reeds gevallen regen is hier al als mist aan't optrekken, de straten zijn aan't opdrogen.

Comment

Met de mx5kens?
          Tigra, wat ga jij doen?
          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
          1990 Volvo 344
          1991 Mercedes W124 230CE
          2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
          1980 Volkswagen Derby CLS
          1990 Mercedes W124 230CE
          2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Thuisblijven

Er was nog even hoop, 't was hier mooi aan het opdrogen maar nu is het terug zeiknat, daar stuur ik mijn Weigel niet door sorry.

Comment

Dan blijven we samen thuis.
              Die kerel die met zijn mini zou komen, gaat ook niet. Volgende week hopelijk beter weer.
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Héél véél spijt, maar momenteel giet het hier echt... Ik blijf dus ook thuis... Duimen voor de volgende edities!
                www.opelklassiek.be

Comment

In Hasselt regent het ook. Ik ga ook eens een keer gaan met de Land Rover.

Comment

De eerste CSM zit er op en was toch wel een succes, zoals ik al gezegd had, het is droog gebleven van 16u tot nu 21u48. De lucht was wel zwaar bewolkt maar het bleef droog!
                    Ik hoorde dat het regende in Genk Zuid, Diepenbeek, Lanaken. Maar onze meeting was weer gezegend, we hebben geen regen gehad. De opkomst was nog vrij hoog met 87 voertuigen met dit zwaar weer.
                    Foto's volgen nog hoop ik. Liliane heeft er een hoop gemaakt.

Comment

Inderdaad ... foto's op http://froggy.punt.nl/?id=482209&r=1&tbl_archief=&

Comment

Da's een mooie opkomst, ondanks het slechte weer.

Comment

Het lijkt of het grootste deel Americaanse auto's waren?
                          Is de club of de mensen die het organiseren zelf vooral met Ami's bezig en zo daar de mond tot mond reclame veel meer is?
                          Want op de folder is daar nergens spraken van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                            Het lijkt of het grootste deel Americaanse auto's waren?
                            Is de club of de mensen die het organiseren zelf vooral met Ami's bezig en zo daar de mond tot mond reclame veel meer is?
                            Want op de folder is daar nergens spraken van.
                            Er waren inderdaad veel amerikanen gisteren, maar ook engelse, duitse, franse, italiaanse, japanse, en en en ...andere wagens, cruiserfietsen het is voor iedereen. We zijn ook geen club van amerikanen, maar gewoon enkele liefhebbers van en met oldtimers en speciale voertuigen die het idee hadden om in samenwerking met het Themacafé iets op te starten waar alles onder mekaar kan komen en een gezellige avond hebben. Net zoals een fietscafé maar dan voor oldtimers en dergelijke. De reclame gaat inderdaad vooral van mond tot mond en heel veel clubs hebben topic over de csm in hun forum of boekje staan.
                            Ondanks het slechte weer waren er toch 87 voertuigen, dus dat zegt genoeg. Hoeveel zouden er zijn gekomen als het nu mooi weer was net zoals de dag ervoor. Ik denk dat we dan zonder probleem de 300 gehaald hadden. Zeker de moeite om te komen dus, of het nu mooi weer is of niet. En bovenal het is gratis, wat kun je tegenwoordig nog gratis, niet veel meer hé.
                            Last edited by ; 03/05/2012, 14:53. Reden: iets vergeten erbij te zetten

Comment

Het gaat niet over het feit dat iedereen welkom is en ik heb ook helemaal geen probleem met Amerikaanse auto's en hun eigenaren. Het is gewoon opvallend dat er zoveel Amerikaanse auto's waren.
                              Die Uncle Sam en dat winkeltje erbij is ook typisch iets van Amerikanen.
                              Zijn de liefhebbers van Ami voertuigen beter georganiseert? Forums enzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                Het gaat niet over het feit dat iedereen welkom is en ik heb ook helemaal geen probleem met Amerikaanse auto's en hun eigenaren. Het is gewoon opvallend dat er zoveel Amerikaanse auto's waren.
                                Die Uncle Sam en dat winkeltje erbij is ook typisch iets van Amerikanen.
                                Zijn de liefhebbers van Ami voertuigen beter georganiseert? Forums enzo?
                                Tja wie beter georganiseerd is weet ik niet, maar de standhouder met Uncle Sam had op de achterkant van zijn flyer onze meeting gepromoot omdat hij dat graag wilde doen voor ons.
                                Mooi toch!!Zodus hebben wij hem de kans gegeven om bij de kick-off erbij te zijn met zijn spullen, ook gratis. Het ene plezier is het andere waard hé.
                                Ben jij al op de CSM geweest??

Comment

@ Dellie: Op CSM staan inderdaad wel veel Amerikanen maar de sfeer is echt heel gezellig en iedereen is er welkom (ook ik met mijn oersaai R5je ) en dat maakt het net zo leuk

Comment

Ik ga proberen ook es nen avond langs te komen met de RCZ.

Comment

Als het eens mooi weer is op een woensdag kom ik eens langs met de scooter
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Als mijn achteras in orde is kom ik zeker eens langs hoor.

Comment

Kga ook proberen te komen, zonder verdere pannes kom ik wel af
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                                          Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

Working...
                                          X