Niet vergeten ... vanavond weer een editie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Classic Summer Meet Genk 2012 vanaf 2 mei t/m 26september
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenMan man man ... geweldig gisteren. Toen ik om 20.45 u. vertrok waren er al 183 geweest !!! en het plein stond nog half vol!!! Nog volop sfeer toen, dat belooft voor de zomermaanden. Foto's volgen vanavond
Comment
-
Ben eigenlijk benieuwd naar de andere foto's van al die fotografen die daar 's avonds rondlopen Vanavond zullen ze zeker de kans krijgen om leuke plaatjes te schieten, want het weer is ideaal!!! Zou zeggen, iedereen the 4th july komen vieren op CSM ;-)
Foto's op de weblog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenKom normaal vanavond met mijn vader met de Corvette.
Vanaf hoe laat begint het, en tot hoe laat?
OPGELET WOENSDAG 11 JULI NIET WEGENS VOETBAL !!!
Comment
-
Dit weekend was dus echt kl.... wat het weer betreft!!!!Maar wat kunt ge daar aan doen!
Volgens de weerberichten op TV gaat aanstaande woensdag de mooiste dag van deze week worden.
Laten we hopen dat dat ook zo is dan kunnen jullie tenminste nog naar de Classic Summer Meet komen.
Probeer de parking maar vol te zetten dat maakt het slecht weekend weer een beetje goed!!!
Tot woensdag zou ik zeggen!!!!
Comment
-
Volgens mij gaat het zeker weer een topper worden. Heb al veel mensen gezien met afkickverschijnselen omdat ze een week hebben moeten missen Inderdaad een weekendweer gehad om te janken ... Doe daar nog eens bij dat ze woensdag het prachtigste weer voorspellen dat je je maar kan indenken ... Dat wordt zeker toppie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenVolgens mij gaat het zeker weer een topper worden. Heb al veel mensen gezien met afkickverschijnselen omdat ze een week hebben moeten missen Inderdaad een weekendweer gehad om te janken ... Doe daar nog eens bij dat ze woensdag het prachtigste weer voorspellen dat je je maar kan indenken ... Dat wordt zeker toppie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenEn de zon is het terrein al aan 't opwarmen
Comment
-
C&B zal aanwezig zijn.
Mannen, vergeet jullie T-Shirts niet aan te doen éhIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichtenc&b zal aanwezig zijn.
mannen, vergeet jullie t-shirts niet aan te doen éh :d
welk t-shirt ????????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenons t-shirt
Comment
-
Vorige week meer dan 300 voertuigen; topeditie http://froggy.punt.nl/?id=483903&r=1&tbl_archief=&
Vanavond belooft weer goed te worden. Al bericht gehad van mensen die gaan afkomen die nog nooit geweest zijn ... 't valt op dat ze steeds van verder komen
Comment
-
Is er daar eigenlijk ter plaatse iets van "catering" voorzien? In de zin van, een hotdogkraam of iets dergelijks. Of is het allemaal kofferbaketen en drinken?1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenIs er daar eigenlijk ter plaatse iets van "catering" voorzien? In de zin van, een hotdogkraam of iets dergelijks. Of is het allemaal kofferbaketen en drinken?
Comment
Comment