Aangezien ik al een tijdje aan het denken ben om een oldtimer aan te schaffen heb ik sedert enkele weken mijn oog laten vallen op een citroën DS. Door de vele verhalen van mijn grootvader ben ik benieuwd geworden naar de eigenschappen van deze wagen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze wagens en mij kunnen vertellen op welke zaken ik zoal dien te letten als ik ga kijken naar een exemplaar? Ook persoonlijke rij-ervaringen met dit type van wagen mogen steeds gedeeld worden!
Indien iemand ergens een leuk exemplaar te koop weet staan verneem ik dit graag
Ik ben niet op zoek naar een perfect model, er mogen enkele carroseriewerkjes aan zijn, het belangrijkste is dat de auto mechanisch wat in orde staat.
naar prijs toe: is €2000 realistisch?
Alvast bedankt voor de feed-back!
Alexander
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze wagens en mij kunnen vertellen op welke zaken ik zoal dien te letten als ik ga kijken naar een exemplaar? Ook persoonlijke rij-ervaringen met dit type van wagen mogen steeds gedeeld worden!
Indien iemand ergens een leuk exemplaar te koop weet staan verneem ik dit graag
Ik ben niet op zoek naar een perfect model, er mogen enkele carroseriewerkjes aan zijn, het belangrijkste is dat de auto mechanisch wat in orde staat.
naar prijs toe: is €2000 realistisch?
Alvast bedankt voor de feed-back!
Alexander
Comment