Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer Apollinaris reclamewagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Duvimain Bekijk Berichten
    De Apollinaris-reclamewagen steeds niet gevonden, maar hier heb ik toch een foto van de jaren 1960 die genomen werd in
    het Apollinaris depot van Anderlecht (Brussel), dat zich vandaag nog steeds in de Hoofdrioolstraat 15 bevindt :
    de bestelwagens[ATTACH=CONFIG]89323[/ATTACH] die men erop ziet dragen dezelfde kleuren en logo als die fameuze Studebaker. En ik weet met zekerheid
    dat de zo gezochte reclamewagen daar ook stond, maar spijtig genoeg hier niet in beeld...
    Geweldig die foto!

Ik ben ondertussen ook nieuwsgierig geworden, nochtans is het van ver voor mijn tijd.

Comment

Die foto van al die camionetten is zo mooi ! Wat moet dat toch een heerlijke tijd geweest zijn
      www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Die foto van al die camionetten is zo mooi ! Wat moet dat toch een heerlijke tijd geweest zijn

Ik vraag mij af of onze kinderen en/of kleinkinderen hetzelfde gaan zeggen later als wij een foto tonen van bvb de eerste Prius of andere eerste elektrische wagen of zo
        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Echt niet éh , Prius sucks. :/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Idd maar dit wisten we toen niet net zoals zoveel .

Comment

Als jullie die gewone camionetten al zo mooi vinden, dan moet je niet vragen wat jullie
              reactie zou zijn mocht ik er ooit in slagen een duidelijke foto te vinden (en te publiceren)
              van die fantastische reclamewagen van Apollinaris (die Studebaker, dus, die men gedeeltelijk
              ziet, in het klein, op mijn eerste foto) !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duvimain Bekijk Berichten
                Als jullie die gewone camionetten al zo mooi vinden, dan moet je niet vragen wat jullie
                reactie zou zijn mocht ik er ooit in slagen een duidelijke foto te vinden (en te publiceren)
                van die fantastische reclamewagen van Apollinaris (die Studebaker, dus, die men gedeeltelijk
                ziet, in het klein, op mijn eerste foto) !!!
                Bij mij gaat die bijlage niet open...

Comment

Apollinaris reclamewagen

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                  Bij mij gaat die bijlage niet open...
                  Inderdaad, Gert, je hebt gelijk, nu gaat die niet meer open op die plaats. Hier heb je ze opnieuw. De fameuze reclamewagen van Apollinaris staat in het midden, rechts van de Torck-vrachtwagenApo-Torck in kleuren.jpg

Comment

Zal ze hier even zo zetten, makkelijker dan een link.

Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

SPIROU APO.8.jpg Toch nog "iets" gevonden... Op de bovenste foto, rechts, ziet men een heel klein deel van de fameuze Apollinaris-reclamewagen. Deze beelden komen uit het weekblad "Robbedoes/Spirou" dat in 1955 deelnam aan de strandspelen Apollinaris-torck

Comment

Zou wel een cool thema zijn voor op een t1/t2 panelvan, denk niet dat daar een dubbelganger van rondrijd :p
                        Succes nog met de zoektocht!

Comment

Agrandissement Apo à La Panne en 1955.jpgHier nu toch een deftige vergroting van de in Robbedoes (1955) gevonden foto. Spijtig die meneer met dat kind op zijn rug die daar voor staat, en ook spijtig, natuurlijk, dat de fameuze reclamewagen daar zo gedeeltelijk op te zien is... Ik blijf toch hopen dat sommige mensen hem zullen erkennen, en - wie weet ? - dat iemand mij ooit een echte mooie foto ervan kan bezorgen... Iedereen een prettig weekend !

Comment

Nu toch een ietwat beter beeld van de Apollinaris reclamewagen (jaren '60). Maar het blijft, spijtig genoeg, een gedeeltelijk beeld... COPYRIGHT ERFGENAMEN TORCKApo belle vue d'ensemble.jpg

Comment

Working...
                            X