Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XJ40

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jaguar XJ40

Vervolg op helaas verdwenen topic.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Deze lijkt mij niet oninteressant met keuring voor verkoop.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ziet er mij een gigantische slee uit, maar ik ben geen zo'n fan van die vierkantige koplampen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Deze lijkt mij niet oninteressant met keuring voor verkoop.

Mooie Daimler - Jaguar XJ40 ingeschreven 01/01/1987 dus oldtimer max 33€ wegen tax met zeer weinig km 835000 .

Comment

doen!

Zeker goed de staat van de bodem en dorpels nakijken en vooral van de hoofdbalk van de ophanging vooraan.
          Het is wel een model '86 en dus zeker niet het meest betrouwbare jaartal wat betreft de elektronica e.d.

De prijs is redelijk cava al kan er volgens mij nog wel wat van af. Ik heb er al veel slechtere zien te koop staan voor dezelfde prijs.
          Zou zeker niet voor de gewone keuringsprijs gaan want een volledig onderhoud en filters en al dien boel is nu wel het minst van zorgen dat je kan hebben aan die wagen

Ik zou het wel superleuk vinden om er een XJ40 broertje/zusje bij te hebben op dit forum
          Zou om te beginnen al eens navragen welke motor daaronder steekt. 2.9, 3.6 of 4.0.

@gewoon ik: die vierkante hoofdlampen zijn in het begin misschien bummer, maar je gaat er echt van houden
          En als je echt wil kan je er perfect ronde koplampen insteken van een sport edition of zo

Wat ik minder vind aan deze Jag:
          - geen leaper
          - standaard velgen
          - geen sportknop
          - manuele airco
          - geen airbag
          - dashboard unit van het type die het meeste problemen geeft (hoeft natuurlijk niet zo te zijn)

Als je een beetje zoekt kan je hier en daar wel goedkoop stukken scoren en stukken zijn er wel genoeg

Ziet er wel een goed exemplaar uit. Misschien daar ter plaatse inruilen voor de SLC?

NB: Je mag me altijd vragen om mee te gaan kijken. Ken die XJ40's nu ondertussen toch ook wel vrij goed denk ik. Hopelijk kan ik tijd voor je maken, das alles :p
          Last edited by BlueSkyraider; 14/03/2012, 11:07.
          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Een auto niet kopen omwille van de koplampen (als die verwisselbaar zijn) of de velgen is nogal belachelijk nee?

Het heeft iets die koplampen, maar ik zie liever ronde.

Comment

Working...
            X