Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor de geïntresseerden, Bij garage Bart Pauwels op de Mechelsesteenweg in Herent staat een oranje CSL (of is het nu CSI? T'is zo'n batmobiel) te rotten. Zelfs Ik vind het zonde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
      Voor de geïntresseerden, Bij garage Bart Pauwels op de Mechelsesteenweg in Herent staat een oranje CSL (of is het nu CSI? T'is zo'n batmobiel) te rotten. Zelfs Ik vind het zonde.
      Dat meen je niet . Wat vragen ze ervoor?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Zo hebben wij vroeger er 1 gehad... Maar dan ik het kleur van de striping.

Aan de techniek en mechaniek was nog niets, maar hij had roestkanker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
          Voor de geïntresseerden, Bij garage Bart Pauwels op de Mechelsesteenweg in Herent staat een oranje CSL (of is het nu CSI? T'is zo'n batmobiel) te rotten. Zelfs Ik vind het zonde.
          Net gebeld.

800€

Moet heel slechte staat zijn, niet?
          Heb je foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Net gebeld.

800€

Moet heel slechte staat zijn, niet?
            Heb je foto's?
            Ik wilde deze avond eens gaan kijken maar voor 800 euro heb je een meer dan rotte auto waar ik niks goed aan ik. Ik geloof nooit dat het een csl is

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Kijken kan nooit kwaad he...

voor 800€ kan je dan ook weer geen miskoop doen...

Comment

Kijken kan nooit kwaad he...

voor 800€ kan je dan ook weer geen miskoop doen...
                Heb bericht gekregen dat dat ding geen papieren meer heeft maar wel nog start

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• CS of CSI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Heb bericht gekregen dat dat ding geen papieren meer heeft maar wel nog start

Vandaar dat hij niet tussen de stock staat op de website. Om je een idee te geven van de rottigheid: vanvoor aan de motorkap zit een gigantische roestplek, als je er op duwt zit je er door denk ik.

Comment

CS of CSI?
                      Het zal wel een CS zijn dan. Ik ken daar niets van.

Comment

CS of CSI?
                        Heb niet écht meer info gekregen... Volgens mij kent die er zelf niks van. Ik moest hem nadien terugbellen op zijn gsm maar heb het niet meer gedaan. Ik heb wel foto's en die zien er niet écht slecht uit vind ik.

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Dat ziet er nog niet zo heel slecht uit.

Ff wat mailtjes in het rond sturen

Comment

Dat ziet er nog niet zo heel slecht uit.

Ff wat mailtjes in het rond sturen

Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar een aardige CSI heb je voor 16000 euro, vergeet het dat je voor die prijs ooit een restauratie kan realiseren, tenzij je je budget niet belangrijk neemt of de auto maar enkel rijklaar moet zijn met een nieuw verfje er over.

De buitenkant spatborden heeft roest, niet super veel, maar toch op de slechte plaatsen.....dit wil 9 vd 10 zeggen dat binnenkant aansluitingen ook roest hebben en die zijn net bij de CS reeks heel moeilijk of arbeids itensief ( lees=duur) om te herstellen....of koopt nen aluminiumen hé

Succes

Comment

• Recaro stoelen herstofferen

Ik heb een set Recaro stoelen gekocht voor in m'n E21 323i.
                              Het zijn de originele die je bij BMW als optie kon bestellen.
                              Ze zijn van het jaar 1977 en er moet een nieuwe stof over.
                              Om ze te laten overtrekken heb ik adressen genoeg, het probleem zit hem in de juiste bekleding vinden. Ik wil zeker geen leder maar een soort 'fluwelen' stof zoals er nu op zit. Bij W&N in Duitsland is de originele stof van Recaro uitgeput en dus niet meer te verkrijgen. Heb vandaag naar een meubelgarnieder geweest daar deze meestal wel meer fluwelen stoffen hebben maar ook daar heb ik mijn keuze niet gevonden. Ook bij DECA in drongen heb ik in de staalboeken gekeken maar tevergeefs...
                              Weet er iemand waar ik eventueel nog oude/originele stoffen kan vinden?
                              Uiteindelijk mag het ook nieuwe stof zijn maar ik zou graag ongeveer zelfde structuur/motief vinden zoals er nu op zit. Foto's hieronder.
                              Alvast bedankt voor de moeite.

Last edited by ; 12/06/2007, 23:03.

Comment

• Geef toe, ik heb niet overdreven.

Comment

• Deze staat momenteel te koop op Kapaza...
                                  Het kriebelt ...

Comment

• Amai!

Comment

Working...
                                    X