Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalige foto's!

Comment

• Amaai ja leuk

Comment

• super knap!

helt lekker

Comment

• strak

of toch blijkbaar niet zoooo strak

Comment

• knappe foto's wel, al vind ik de bewerking niet overal even geslaagd, of ikzelf zou ze toch niet allemaal op dezelfde manier bewerken...

bij deze bijvoorbeeld komt dat niet zo goed uit;
            Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3
            bij deze daarentegen...
            Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3

Comment

• ²²²²²²² @ G-fiddy's last post.

Comment

• Iets voor bmw classic lovers? 95000km/ bj '85

Comment

• 2002 Turbo. Vraagprijs 26000€

Comment

• extreem vette kar ! Een van mijn all time favourites. Die waarvan er langsvoor 2002 turbo in spiegelbeeld opstaat heeft nog net dat ietsje meer, vind ik. Dat je voorliggers weten waarvoor ze aan de kant moeten gaan. Wel grappig de kerel die er €5000 voor geboden heeft. Volgens mij is hij die €26000 zeker waard, maar ik ben geen groot kenner.
                    1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Zou me verbazen mocht hij dat geld waard zijn.

5.000 is al meer realistisch volgens mij, maar heb hier de richtprijzen niet bij de hand. Straks eens kijken als ik tijd heb

Comment

• Op 2dehands een 318 iS touring tegengekomen. Wist niet dat dit bestond... Of is het een faker? Iemand meer info?

Comment

• Is het een e30 of een e36? Ik dácht (maar kan dus verkeerd zijn), dat er enkel een coupe en cabrio bestond van de e30 318is. Hoeveel pk heeft hij? Een e30 moet 136pk hebben, een e36 140pk.

Comment

• Bestaat niet.

E30 318is 3-deurs
                            E36 318is coupé
                            E36 318is 4-deurs

That's it.

Comment

• Curiositeit: Is die deurklink achteraan nu weggewerkt? Of is dat model echt zo?

Comment

• aan de plakkertjes te zien, zou ik zeggen, gewoon zoveel mogelijk afgehaald wat onnodig is en gewicht heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Bestaat niet.

E30 318is 3-deurs
                                  E36 318is coupé
                                  E36 318is 4-deurs

That's it.
                                  Deze dus

Was dit nog nooit tegengekomen, vandaar mijn vraag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Ik was deze ook al tegengekomen. Naar 't schijnt is het een gewone 318i touring maar met de M42 motor in. Ik weet wel niet of hij ook het M-onderstel heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Ik was deze ook al tegengekomen. Naar 't schijnt is het een gewone 318i touring maar met de M42 motor in. Ik weet wel niet of hij ook het M-onderstel heeft.
                                      En achteraan iS opgekleefd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Ik heb er ooit ook eentje gezien op een meeting. Origineel bestaat er idd geen 318is touring maar er zijn altijd ombouwauto's hé. Mijn cabriootje bijvoorbeeld .

@ carlito: Die 2002 turbo is wel degelijk zijn geld waard hoor. 5000 euro is gewoonweg hilarisch voor een 2002 turbo
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

@ carlito: Die 2002 turbo is wel degelijk zijn geld waard hoor. 5000 euro is gewoonweg hilarisch voor een 2002 turbo
                                          Idd, heb het net eens opgezocht, 5000 is wat te laag.

7.000 voor een gebruikt exemplaar
                                          16.000 voor een gerestaureerd exemplaar
                                          22.500 voor een originele in nieuwstaat

Comment

Working...
                                          X