Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Ik heb er ooit ook eentje gezien op een meeting. Origineel bestaat er idd geen 318is touring maar er zijn altijd ombouwauto's hé. Mijn cabriootje bijvoorbeeld .

@ carlito: Die 2002 turbo is wel degelijk zijn geld waard hoor. 5000 euro is gewoonweg hilarisch voor een 2002 turbo
    Ahaa, de jouwe is ook custom. Ik had ook de cabrio gezet omdat ik dacht aan de jouwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Idd, heb het net eens opgezocht, 5000 is wat te laag.

7.000 voor een gebruikt exemplaar
      16.000 voor een gerestaureerd exemplaar
      22.500 voor een originele in nieuwstaat
      7000 is een belachelijk lage prijs voor een 2002 turbo. Prijzen van 20.000 à 30.000 euro zijn correct.

@ TomT: mijne is idd ook aangepast
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• zalig

Comment

• Oooooja! Zo moet 'ie zijn!

Iemand die kan lezen wat er in dat NS-stickertje geschreven staat?

Comment

• Comment

• lowieke, hoe is 't met de jouwe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                lowieke, hoe is 't met de jouwe?
                Matig, staat momenteel stil.
                Denk dat die maar op 3 cillinders draait en valt dus veel stil.
                Wordt binnenkort terug gefixed...

Comment

• 'k denk dat ik m'n magazijn echt als werkplaats moet inrichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                    'k denk dat ik m'n magazijn echt als werkplaats moet inrichten.
                    Wanneer mag ik komen
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Jammer genoeg maar 1 foto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        Zo weinig €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          Waw... Dat zien er geweldige karretjes uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                            Zo weinig €
                            Dacht ik ook...

Comment

Dacht ik ook...
                              Morgen bel 'k hem

Comment

Morgen bel 'k hem
                                Zwevegem is niet ver voor jou om te gaan kijken.

Comment

• Comment

Zwevegem is niet ver voor jou om te gaan kijken.
                                    't is een rare affaire....

'k belde naar die vrouw haar telefoonnummer:
                                    zij: ahhhhhh je belt voor die m3, daarvoor moet je bij mijn man zijn.
                                    ik: ok, maar mag ik eens weten of jullie eerste eigenaar zijn...
                                    zij: oeioei, dat zal je aan mijn man moeten vragen hoor...
                                    ik: ?! je weet toch of je eerste eigenaar bent of niet ?!?!
                                    zij: euh, euh, euuuuuuuh ja nee geen eerste eigenaar
                                    ik: en hoelang heb je 'm al
                                    zij: euh, euh, euuuuuuuuuuh 2 weken ongeveer
                                    ik: hmz ah ok, 'k zal nog eens naar jouw man bellen dan.

dring dring naar die man
                                    ...
                                    ...
                                    ...
                                    ik: bent u eerste eigenaar van dit voertuig?
                                    hij: nee 3de
                                    ik: en hoelang al
                                    hij: euh, euuuuuuuuuh, euh dat zal toch rap 6 maanden zijn
                                    ik: ahja, en hebt u deze zelf ingeschreven?
                                    hij: nee
                                    ik: hoezo, waarom niet?
                                    hij: ik heb nog een sierra cosworth ook, en normaal ging ik die weg doen, maar 'k heb me bedacht
                                    ...

ik heb meerdere foto's gevraagd en hierop is te zien dat het hoogstwsl een m3 is die onlangs te koop stond, en die bovendien een mottig exemplaar bleek te zijn... (stond te koop voor 12.000 toen)

Comment

't is een rare affaire....

'k belde naar die vrouw haar telefoonnummer:
                                      zij: ahhhhhh je belt voor die m3, daarvoor moet je bij mijn man zijn.
                                      ik: ok, maar mag ik eens weten of jullie eerste eigenaar zijn...
                                      zij: oeioei, dat zal je aan mijn man moeten vragen hoor...
                                      ik: ?! je weet toch of je eerste eigenaar bent of niet ?!?!
                                      zij: euh, euh, euuuuuuuh ja nee geen eerste eigenaar
                                      ik: en hoelang heb je 'm al
                                      zij: euh, euh, euuuuuuuuuuh 2 weken ongeveer
                                      ik: hmz ah ok, 'k zal nog eens naar jouw man bellen dan.

dring dring naar die man
                                      ...
                                      ...
                                      ...
                                      ik: bent u eerste eigenaar van dit voertuig?
                                      hij: nee 3de
                                      ik: en hoelang al
                                      hij: euh, euuuuuuuuuh, euh dat zal toch rap 6 maanden zijn
                                      ik: ahja, en hebt u deze zelf ingeschreven?
                                      hij: nee
                                      ik: hoezo, waarom niet?
                                      hij: ik heb nog een sierra cosworth ook, en normaal ging ik die weg doen, maar 'k heb me bedacht
                                      ...

ik heb meerdere foto's gevraagd en hierop is te zien dat het hoogstwsl een m3 is die onlangs te koop stond, en die bovendien een mottig exemplaar bleek te zijn... (stond te koop voor 12.000 toen)
                                      Bende amateurs. Er loopt wat rond...

Comment

• Comment

• Vrij zeldzaam:

Hartge H28 te koop:

Find thousands of classic cars for sale on ClassicCarsforSale.co.uk. Place your private advert for free today on the UK's best marketplace for buyers and traders.

Comment

Working...
                                          X