Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
    Cool! Goed om weten dat BMW zijn erfgoed niet laat verkommeren, want tegenwoordig is het soms wel moeilijk om onderdelen te vinden voor oudere modellen.

I like!
    Waar laat jij het onderhoud uitvoeren van je 6 Serie? En valt dat mee in prijs qua onderdelen of zit daar geen verschil op met die van een hedendaagse auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Waar laat jij het onderhoud uitvoeren van je 6 Serie? En valt dat mee in prijs qua onderdelen of zit daar geen verschil op met die van een hedendaagse auto?
      Alé, iedereen die een oudere BMW heeft mag hier op antwoorden hoor.

Comment

• Ik ga bij Mcartech in Ingelmunster. Die vent weet waarover hij praat, kent die modellen tenminste, en als hij je motor onder handen heeft genomen, draait die als een naaimachientje...analyse is altijd right on the mark, en die vent vindt dingen die in een normale garage gewoon nooit opgemerkt zouden worden. (met een dure rekening als gevolg, maar nog altijd beter dan een opgeblazen motor)

Kosten van de onderdelen zijn ongeveer hetzelfde als bij een dealer denk ik (nog nooit bij een dealer geweest want die kennen toch geen bal meer van die modellen), alleen probeert die gast u totaal niets aan te smeren zonder dat het echt nodig is. Bestelt zelf voor u, en heeft er geen problemen mee dat je die dingen dan zelf installeert of zo.

Werkuren zijn ook een pak goedkoper dan bij een officiële dealer.

En ja, die 'nieuw' gemaakte spare parts van BMW Classic zullen wel niet goedkoop zijn in bepaalde gevallen, gezien de wellicht beperkte oplage. Maar beter duur, dan helemaal niets hé. Of van die goedkope Chinese namaak die geen bal waard is.
        1984 BMW M635CSi F u n
        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
          Ik ga bij Mcartech in Ingelmunster. Die vent weet waarover hij praat, kent die modellen tenminste, en als hij je motor onder handen heeft genomen, draait die als een naaimachientje...analyse is altijd right on the mark, en die vent vindt dingen die in een normale garage gewoon nooit opgemerkt zouden worden. (met een dure rekening als gevolg, maar nog altijd beter dan een opgeblazen motor)

Kosten van de onderdelen zijn ongeveer hetzelfde als bij een dealer denk ik (nog nooit bij een dealer geweest want die kennen toch geen bal meer van die modellen), alleen probeert die gast u totaal niets aan te smeren zonder dat het echt nodig is. Bestelt zelf voor u, en heeft er geen problemen mee dat je die dingen dan zelf installeert of zo.

Werkuren zijn ook een pak goedkoper dan bij een officiële dealer.
          Volledig akkoord ...

Qua prijs denk ik dat het aardig in de buurt komt van een gewone BMW-concessie; maar je bent zeker dat je auto verzorgd wordt alsof het zijn eigen auto is ...

Ik ben er via-via terechtgekomen en ik heb al een pak mensen doorverwezen naar hem; die stuk voor stuk ook zeer tevreden zijn. Schitterende garage imho.
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Alé, iedereen die een oudere BMW heeft mag hier op antwoorden hoor.
            Heb je dit al op de site gezien

Costs for the BMW Vehicle Expertise.

The cost of a BMW Vehicle Expertise service varies depending on the type and model of the vehicle.

Classic BMW automobile:

Prices in EuroType/model
            2380,-
            BMW Isetta
            BMW 600
            BMW 700

2934,-
            Dixi
            BMW 303
            BMW 309
            BMW 315 Limousine
            BMW 319 Limousine
            BMW 320
            BMW 321
            BMW 329

3479,-
            BMW 326
            BMW 501
            BMW 502
            BMW 1500-2000
            BMW 2000 C/CS/CA
            BMW 1502
            BMW 1600/2
            BMW 1802-2002
            BMW 2002 TI/TII/Turbo
            E12 (BMW 518-528i)
            E21 (BMW 315-323i)
            E3 (BMW 2500-3.3Li)
            E9 (BMW 2.5 CS-3.0 CSL)
            E30 (BMW 316-325i)

4560,-
            BMW 327
            BMW 328
            BMW 315-1
            BMW 319-1
            BMW 335
            BMW 503
            BMW 507
            BMW M1
            E12 (BMW 530i-M535i
            E23 (BMW 728-745i)
            E24 (BMW 628-635M)
            E28 (BMW 518-M5)
            E30 (BMW M3)
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Binnenkort mag 'k een hele dag met zoiets rijden

Comment

• 'k Weet niet of dit hier al staat, maar de moeite is het zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
                  'k Weet niet of dit hier al staat, maar de moeite is het zeker...

Staan parels tussen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Heb je dit al op de site gezien

Costs for the BMW Vehicle Expertise.

The cost of a BMW Vehicle Expertise service varies depending on the type and model of the vehicle.

Classic BMW automobile:

...
                    Holy crap, da's niet van de poes, en da's dan alleen maar inspectie ???

En die Windy City vintage link, wauw wat een prachtige mint automobielen...
                    1984 BMW M635CSi F u n
                    1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
                      'k Weet niet of dit hier al staat, maar de moeite is het zeker...
                      zalig!

Comment

• Comment

• Comment

• zo eentje heeft mijn broer nog gehad....

en ik ben voor de moment bezig aan eentje ook met de alpina uitbredingen en deze zou met tijd moeten in het wit komen ipv oranje op foto en lichtblauw ipv mat zwart... is wel project die maar binnen jaar of 3 moet klaar zijn, wil er mijn werk van maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2f4y Bekijk Berichten
                              zo eentje heeft mijn broer nog gehad....

en ik ben voor de moment bezig aan eentje ook met de alpina uitbredingen en deze zou met tijd moeten in het wit komen ipv oranje op foto en lichtblauw ipv mat zwart... is wel project die maar binnen jaar of 3 moet klaar zijn, wil er mijn werk van maken...
                              Nice !

Maak anders gerust een topicje aan waardat je telkens wat foto's en uitleg kan posten zodat we de vorderingen kunnen volgen

Comment

• was ik van plan maar gaat nog even duren ben juist nog even bezig in mijn huisje en erna beginnen we eraan.

Comment

• Ziet er mij wel een heel redelijke prijs uit wel nog werk aan de carrosserie
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Meer foto's van de Mille Miglia 2010: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=385258

Comment

• pffff, MM, OOIT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                        http://www.autozone.be/bmw_6-reeks_6...2&locale=nl_BE

Ziet er mij wel een heel redelijke prijs uit wel nog werk aan de carrosserie
                                        Dat is een erg lage prijs voor een E24. Ik verwacht dat er toch nog wel veel kosten bij komen kijken voordat hij in orde is. Een 633 is erg zeldzaam trouwens. Maar ik zou persoonlijk voor een serie II gaan.
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                          Dat is een erg lage prijs voor een E24. Ik verwacht dat er toch nog wel veel kosten bij komen kijken voordat hij in orde is. Een 633 is erg zeldzaam trouwens. Maar ik zou persoonlijk voor een serie II gaan.
                                          Jah ik vond het ook al extreem, maar hij zegt ook dat er nog werk is aan de carrosserie dus ik verwacht wel veel roest
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X