Oorspronkelijk geplaatst door Asserti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Classic BMW Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenOEM of niet, dat boeit mij niet. Zolang het mooi is kan het geen kwaad dat het non-OEM is, maar dit vind ik gewoon ronduit lelijk. Kan zo aan de stadsfeestzaal in Aarschot gaan staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDie E28 is dik. Het moet niet allemaal 100% realoem zijn
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenWat een foorkraam, die E28
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenIk wil die E28 zo zwaar
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNeen, da spel moet op normale non-john hoogte staan dat het nog vooruit kan gaan op gewone banen, lijkt nu gewoon onnozel en ergste vanal is die foto van zijnen vanvoren, hoge voorruit en plat op de grond = een belachelijk zicht.
Verneukt dus imo, zet da spel op gewone hoogte en das een super geile kar, zeker in da fantastisch kleur!
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenZo'n e28 leent zich daar wel toe.
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Fak ik wil dat ooit voor erbij.
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenOEM of niet, dat boeit mij niet. Zolang het mooi is kan het geen kwaad dat het non-OEM is, maar dit vind ik gewoon ronduit lelijk. Kan zo aan de stadsfeestzaal in Aarschot gaan staan
Altijd zo dubbel. Als je die kar niet als daily gebruikt zou mij dat absoluut niet storen dat die zo laag bij de grond hangt.. Ik vind dat echt retevet! Voor mijn E30 zou ik dat hatelijk vinden, elke dag superhard vertragen voor drempels, schrik hebben voor uw carter, etc..
Ik zie trouwens dat de foto's van Mike Burroughs zijn (kerel van 'the undead rusty' E28 met zijn roeste look en dikke velgen). Is dit zijn kar of van een maat? Van waar komen de foto's?
FAWK, ik wil da
Comment
-
Die E21 is van een kerel die hier ook lid is. Stond een tijd geleden te koop voor 4K of zo. Op meet eens in't echt gezien, staat echt schoon, zalig bakske!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenDie E21 is van een kerel die hier ook lid is. Stond een tijd geleden te koop voor 4K of zo. Op meet eens in't echt gezien, staat echt schoon, zalig bakske!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenKga morgen eens gaan kijken!
Zo zalig idd, met die sharknose. Maar een E21 moet wel verstralers hebben vind ik (zoals deze). Eerste wat ik wel zou veranderen is chromen nieren ipv zwart.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenKga morgen eens gaan kijken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk BerichtenVerkoopt ge dan uwen 318is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenNeen. En dan nog, gaat niet voor weinig geld gaan, trust me.
Succes met die e21, heb al horen zeggen dat die echt goed in orde staat.
Comment
-
Ik meen mij te herinneren dat die E21 herspoten en ontroest is, en de motor ook een beurt heeft gehad. Wel zalig zo'n kleine sixpack met carbu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenIk meen mij te herinneren dat die E21 herspoten en ontroest is, en de motor ook een beurt heeft gehad. Wel zalig zo'n kleine sixpack met carbu
Maar ben nog wat aant twijfelen, heb ook een cabrio op het oog
Comment
-
Ik heb er ook over getwijfeld om deze bij te kopen, is echt een beestig cool karretje...maar enfin, kan nu efkes wat duizenden eurootjes tegen de mijne gooien, gisteren door een stommigheid een verkeersbordje meegehad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenIk heb er ook over getwijfeld om deze bij te kopen, is echt een beestig cool karretje...maar enfin, kan nu efkes wat duizenden eurootjes tegen de mijne gooien, gisteren door een stommigheid een verkeersbordje meegehad...
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenIdd, respray, roest weg, motorrevisie, nieuwe ophangingsrubbers.
Maar ben nog wat aant twijfelen, heb ook een cabrio op het oog
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenKoop jij maar die cabrio dan.
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenIk heb er ook over getwijfeld om deze bij te kopen, is echt een beestig cool karretje...maar enfin, kan nu efkes wat duizenden eurootjes tegen de mijne gooien, gisteren door een stommigheid een verkeersbordje meegehad...
Comment
-
-
Te zien wat je wilt he. Voor een goede en mooie 635i waar wellicht nog een beetje werk aan is, betaal je toch al gauw 10000 euro. En vergis je niet, deze kisten zitten zo vol met elektronica voor hun tijd, dat er altijd wel eens wat kapot (kan) gaan, en roesten harder dan je het kan bijhouden, als je geen voorzorgen neemt. Mechanisch gezien gaat er meestal niet veel fout, als alles proper onderhouden is geweest, blokken zijn oersterk. Ophangingsrubbers slijten snel. Best eens een buyers guide lezen online
Comment
Comment