Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Glas was toen (voordat ze door bmw zijn overgenomen) toch hetgene wat BMW nu is, een premiummerk
ik vind dat niet. enkel de Goggomobil en de Isar verkochten redelijk tot goed, de rest waren prestigeprojecten, met als enige eventuele uitzondering de 04-reeks.
een Goggo is niet wat je een echte limousine kan noemen, en een Isar is ook maar een gewoon autootje.
Alexen, wat is een aanvaardbare prijs voor een BMW 635 csi in redelijk goede staat?
Wat versta je onder redelijke staat? Ja kan er reeds kopen voor een 1.500 euro maar die zijn rot. Eentje dat redelijk is qua werken kost toch zeker 3.000 euro. Dan heb je wel een auto maar hou rekening dat onderdelen peperduur zijn voor deze wagens. Bijkomend zijn ze moeilijk te vinden. Om een voorbeeld te geven: uitlaat 1.800 euro, 1 wielkas niet gespoten 660 euro, 1 TRX band 350 euro zonder montage,...
Wanneer je wil instappen en wegrijden moet je een budget rekenen van een 6500 Ã 9.000 euro. Zoek je eentje in showroomstaat tussen 9.000 en 20.000 euro ( die laatste zijn de M modellen).
Een 6 serie is geen auto voor een beginner met een klein budget! Als je een auto zoekt, neem eentje van minimum 25jaar oud want anders zijn de kosten imens om in het verkeer te houden... Als je een "betaalbare" fun BMW zoekt, neem je beter een E30. De E21 is ook leuk maar niet dagelijks bruikbaar. Het voordeel van de E21 en E30 is dat ze een massaproduct waren. Onderdelen zijn goedkoop.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Stuur een pm naar beemer, die weet dat wel, die heeft er een stuk of 3-4
op lange termijn hou ik er maar eentje over hoor
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Wat versta je onder redelijke staat? Ja kan er reeds kopen voor een 1.500 euro maar die zijn rot. Eentje dat redelijk is qua werken kost toch zeker 3.000 euro. Dan heb je wel een auto maar hou rekening dat onderdelen peperduur zijn voor deze wagens. Bijkomend zijn ze moeilijk te vinden. Om een voorbeeld te geven: uitlaat 1.800 euro, 1 wielkas niet gespoten 660 euro, 1 TRX band 350 euro zonder montage,...
Wanneer je wil instappen en wegrijden moet je een budget rekenen van een 6500 Ã 9.000 euro. Zoek je eentje in showroomstaat tussen 9.000 en 20.000 euro ( die laatste zijn de M modellen).
Een 6 serie is geen auto voor een beginner met een klein budget! Als je een auto zoekt, neem eentje van minimum 25jaar oud want anders zijn de kosten imens om in het verkeer te houden... Als je een "betaalbare" fun BMW zoekt, neem je beter een E30. De E21 is ook leuk maar niet dagelijks bruikbaar. Het voordeel van de E21 en E30 is dat ze een massaproduct waren. Onderdelen zijn goedkoop.
idd beemer om een 6 te vinden waar je kan instappen en wegrijden heb je een redelijk budget nodig.
Maar ook de modellen met wat werk aan beginnen weer op te slaan.
Ene met veel roest, en laswerk moet je allicht 1000 euro neerleggen. Dan moet je er nog aan beginnen werken of in het slechtste geval laten aan werken.
Verf heb ik niet echt nodig.
Het koetswerk ziet er nog relatief netjes uit.
Een zijruit (bestuurderszijde) kan ik nog wel gebruiken, inclusief nieuwe rubbers en een paar nieuwe ruitenwissers.
Een rubberen balgje voor de versnellingspook zou ook welkom zijn.
Een oldie laat je niet bij een officiële dealer onderhouden tenzij je ZEER veel geld hebt
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Een oldie laat je niet bij een officiële dealer onderhouden tenzij je ZEER veel geld hebt
Eigenlijk zou je een oldie zelf moeten onderhouden. Tenzij het een zeer zeldzame is, en die laat je dan bij de dealer onderhouden om zijn waarde te waarborgen
[ATTACH]14709[/ATTACH]ben je nog op zoek ik de mijne te koop staan. bmw 645 csi turbo uit 81 bijna old timer dus. heb je intresse mail me maar. groetjes
In welke staat (mechanisch, carrosserie -> wielkassen, uitlaat, voor en achterkant, dorpels) is die? Heb je zelf het turboblok erin gelegd? welk interieur? manuele sportbak? welke ophanging heb je? Nog in het verkeer? hoeveelste eigenaar? Wat is vraagprijs?
@löwe: ik gebruik vooral marktplaats en ebay om onderdelen aan te kopen
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Eigenlijk zou je een oldie zelf moeten onderhouden. Tenzij het een zeer zeldzame is, en die laat je dan bij de dealer onderhouden om zijn waarde te waarborgen
'k vraag me nog steeds af wat het hobby-aspect van geld uitgeven is.
Comment