Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
    Als er prijs overeen te komen staan dan vrees ik het ergste voor de prijs
    Idd.. mijn reactie bij 'potk' is meestal 'Neeeeext'.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Die achterlichten..

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Nice big ass!!

Comment

• Ik heb mijn oog laten vallen op een BMW 327 Sportcabriolet die ik te koop weet staan.

Nu is mijn documentatie van BMW niet echt uitgebreid. Is er ergens een goede bron voor de verschillende gegevens? Wikipedia weet hier weinig over, en hun bronvermeldingen zijn jammer genoeg ook schaars.

BMW Group Archiv geeft ook niet echt veel informatie...

Comment

• Weinig reactie hier precies.

Nuja, maakt niet uit, hij is van mij

Comment

• Lol, proficiat.
              Je hebt wel ergens anders BMW kenners gevonden zeker.

Sent from here
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Prachtig.heb je wat meer info? Zit er daar geen v8 in?

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

Comment

• Proficiat!!
                  Die wil ik wel eens zien

Ik ken er helaas te weinig van om advies te kunnen verstrekken

Comment

• Is een 6 in lijn met 55 pk. V8 lag in de 507

Comment

• wauw, knap. Benieuwd wat je ervan gaat maken
                      Restaureer je ze eigenlijk zelf of heb je een bedrijfje?

Comment

• Knap! Zelfde reihensechser als de 328?
                        1984 BMW M635CSi F u n
                        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Zalig!

En denk niet dat er hier veel kenners zitten van dat model.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Van 1940 jong, das pas een echte oldtimer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                              Knap! Zelfde reihensechser als de 328?
                              Er zijn inderdaad 327's geleverd met de motor van de 328, maar dit is er eentje met de 55pk ipv de 80pk van de 328. Een 327/28 vinden in deze staat is quasi ondoenbaar. Ze zijn volgens mij allemaal bekend waar ze zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                                wauw, knap. Benieuwd wat je ervan gaat maken
                                Restaureer je ze eigenlijk zelf of heb je een bedrijfje?
                                Er zijn dingen die ik zelf doe, maar we werken heel nauw samen met een bedrijf dat het grote deel van de restauraties uitvoert voor ons. Deze wagen zijn we nog over aan het praten of ik die zelf doe of we de wagen door hen laten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Er zijn inderdaad 327's geleverd met de motor van de 328, maar dit is er eentje met de 55pk ipv de 80pk van de 328. Een 327/28 vinden in deze staat is quasi ondoenbaar. Ze zijn volgens mij allemaal bekend waar ze zitten.
                                  Qua sound zal dat dan wel niet onderdoen. Heb er al eens eentje een paar keer mogen horen en besnuffelen, daar sta je toch wel wat "in awe" bij zo'n automobiel!
                                  1984 BMW M635CSi F u n
                                  1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Geluid is lichtjes anders, maar nog genoeg om kippenvel te krijgen.

Vriend van me heeft een 328 en dat is gewoon legendarisch dat geluid en die rij-eigenschappen

Comment

• Weten jullie geen goede BMW oldtimer restaurateur in oost of west vlaanderen?

Comment

• Anders stuur PM wat je precies wilt, zit wel niet in Oost-/West-Vlaanderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                          Weten jullie geen goede BMW oldtimer restaurateur in oost of west vlaanderen?
                                          Momenteel zit mijn Peugeot binnen in Maldegem.
                                          Als je enkele maanden geduld hebt, kan ik je laten weten indien 't goed was of niet

Comment

Working...
                                          X