Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
    Zeker ook een topic maken van de restauratie van deze!!
    Ten gepaste tijde. Zal wel pas over een jaar zijn, als het goed onderweg is. Anders valt er weinig te melden.

Volgende topic zal een E-type V12 zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
      BB meet op de watersportbaan?

Sent from here
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Die is van Laurent op BB ja, prachtige CSI! Is ook pas gerestaureerd.

Als er iemand goesting heeft om deze foto te liken?

Als ik bij de gelukkige 32 ben met de meeste likes komt de E28 op een exclusief Autowereld kaartspel

Comment

• Had ik reeds op BB gedaan
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• als ik vroeger kwartette zei ik altijd 125 ceevee peekaa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              als ik vroeger kwartette zei ik altijd 125 ceevee peekaa
              Lol, nu da get zegt

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

• Weet niet of het een originele kleur is maar hij zag er verdorie goed uit,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ziet er ori uit, knap op zijn deksels

Comment

• Knappe kleur, enkel spijtig dat het een facelift is (lelijke grille en ditto wieldeksels (en witte pinkers )).

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      als ik vroeger kwartette zei ik altijd 125 ceevee peekaa
                      Wat zei je dan bij topsnelheid
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• kilometer per uur

maar de toeren waren o-min

Comment

• Het is ongelofelijk hoe klein zo'n oudere wagen er uit ziet ivm de nieuwe wagens.
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Classic BMW Lovers

Ha, toch nog gevonden. Ga de foto dan hier kunnen plaatsen.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                              Ha, toch nog gevonden. Ga de foto dan hier kunnen plaatsen.

Dat is een Panhard, geen BMW.

Comment

• Tja....inderdaad ben het even gaan opzoeken.
                                Beestje zou op 03-07-1965 als eerste zijn ingeschreven en zou 977kg wegen.

Mag uiteraard eventueel verplaatst worden door de moderatoren.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                  Dat is een Panhard, geen BMW.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten

Sent from my D5803 using Tapatalk
                                    En jij wist dat?

Comment

• De 507 van wijlen Elvis Presley werd door BMW Group Classic volledig gerestaureerd.

Comment

• Comment

• Knap he, dat ze daar ooit een us v8 in hebben gedraaid en dat die waardeloos waren in okkazie...leg maar uit

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X