Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meer dan 15000 alleszins.

Of dat haalbaar is gezien wat er misschien nog aan moet gebeuren, zal ik moeten zien als ik de auto kan inspecteren. Ik neem alleszins mijne nonkel mee, die is garagist.

En lukt het deze keer niet, dan sparen we nog maar wat door hé. Op zich heb ik geen haast, maar 't is wel moeilijk om het enthousiasme te bedwingen...
    1984 BMW M635CSi F u n
    1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
      Meer dan 15000 alleszins.

Of dat haalbaar is gezien wat er misschien nog aan moet gebeuren, zal ik moeten zien als ik de auto kan inspecteren. Ik neem alleszins mijne nonkel mee, die is garagist.

En lukt het deze keer niet, dan sparen we nog maar wat door hé. Op zich heb ik geen haast, maar 't is wel moeilijk om het enthousiasme te bedwingen...
      € 15.000 lijkt me wel voldoende hoor voor een M6. Dan moet je toch al een mooi exemplaar kunnen vinden.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Welja toch liever iets dat min of meer in orde staat, want echt veel tijd om zelf iets te doen (hoewel ik dat zeer graag zou willen), is er toch niet. Als het moet gebeuren, zal het door nonkeltje zijn

Enfin, we zien wel hé. Watch this space
        1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• K'ben benieuwd Stofke
          15k is een mooi budget !

M635CSi... ²²

Comment

• Ik ben ook benieuwd, sebiet es afspraak voor dit weekend proberen regelen. Hopelijk valt het niet tegen

edit: zondagmorgen is the time
            Last edited by Stoffie; 09/07/2009, 23:42.
            1984 BMW M635CSi F u n

Comment

Ik ben ook benieuwd, sebiet es afspraak voor dit weekend proberen regelen. Hopelijk valt het niet tegen

Succes !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Ma how seg

Iemand ervaring met dit type ( 2002 coupé?) ?

Comment

• Dat is geen 2002, maar een E9

Comment

Ik ben ook benieuwd, sebiet es afspraak voor dit weekend proberen regelen. Hopelijk valt het niet tegen

succes!

Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                    Ma how seg

Iemand ervaring met dit type ( 2002 coupé?) ?
                    is zoals porschepipo zegt, een E9 3.0CSi

ik weet dat het redelijk fragiele auto's zijn en dat de stukken al wat kosten ...
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      succes!
                      Merci, can hardly wait

Checklist ligt al klaar
                      Last edited by Stoffie; 12/07/2009, 00:43.
                      1984 BMW M635CSi F u n

Comment

Merci, can hardly wait

Checklist ligt al klaar
                        Het is zondagmorgen dus . Ben benieuwd hoe het afgelopen is.

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Net terug van Brussel. Nonkel meegenomen.

Fucking merde om die peet zijn huis te vinden, GPS sloeg volledig tilt, maar uiteindelijk toch op tijd toegekomen.

Alles gecheckt, ritje gemaakt. Wauw.

Auto is in perfecte staat, echt zonder overdrijven.

- gekeurd voor dagelijks gebruik als gewone auto, zonder enige opmerking, alle verdere papieren ok
                          - geen spatje roest op de carrosserie of de kritieke gekende plaatsen, enkel heel miniem oppervlakkig paar spatjes rond de batterij in de koffer. Verder onder tapijt geen sporen van accidenten te vinden, of laswerk. Verder wel wat steenslag schade op de voorbumper onderaan.
                          - alles elektrisch werkt, op de onderhoudsintervalindicator na
                          - airco ok
                          - leer in goede staat op sporen van gebruik na, toch chapeau na 25 jaar...
                          - uitlaat ok, motor ok, enkel alternator trilt wat, beetje los, maar dat zou nog gemaakt worden
                          - banden zo goed als nieuw, silentblocks motor vervangen, ophanging bushings vervangen
                          - remmen ok, uitlaat ok
                          - echt wel comfortabele rit ondanks dikke banden en lage ophanging, geen piepjes of rare geluidjes
                          - en wat een sound, en lekkere prestaties...

Enfin, ik heb een voorschot gegeven (alles op papier gezet natuurlijk) om hem te bewaren voor mij tot ik de financiële shit in orde heb.

Dus...even afwachten, maar ik vrees dat het eigenlijk bijna in de sacoche is

EDIT: deal is gesloten, binnen een week en half heb ik hem
                          Last edited by Stoffie; 12/07/2009, 16:01.
                          1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Congrats!! Stond deze ook op internet te koop of heb je soms foto's voor ons

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Net terug van Brussel. Nonkel meegenomen.

Fucking merde om die peet zijn huis te vinden, GPS sloeg volledig tilt, maar uiteindelijk toch op tijd toegekomen.

Alles gecheckt, ritje gemaakt. Wauw.

Auto is in perfecte staat, echt zonder overdrijven.

- gekeurd voor dagelijks gebruik als gewone auto, zonder enige opmerking, alle verdere papieren ok
                              - geen spatje roest op de carrosserie of de kritieke gekende plaatsen, enkel heel miniem oppervlakkig paar spatjes rond de batterij in de koffer. Verder onder tapijt geen sporen van accidenten te vinden, of laswerk. Verder wel wat steenslag schade op de voorbumper onderaan.
                              - alles elektrisch werkt, op de onderhoudsintervalindicator na
                              - airco ok
                              - leer in goede staat op sporen van gebruik na, toch chapeau na 25 jaar...
                              - uitlaat ok, motor ok, enkel alternator trilt wat, beetje los, maar dat zou nog gemaakt worden
                              - banden zo goed als nieuw, silentblocks motor vervangen, ophanging bushings vervangen
                              - remmen ok, uitlaat ok
                              - echt wel comfortabele rit ondanks dikke banden en lage ophanging, geen piepjes of rare geluidjes
                              - en wat een sound, en lekkere prestaties...

Enfin, ik heb een voorschot gegeven (alles op papier gezet natuurlijk) om hem te bewaren voor mij tot ik de financiële shit in orde heb.

Dus...even afwachten, maar ik vrees dat het eigenlijk bijna in de sacoche is

EDIT: deal is gesloten, binnen een week en half heb ik hem

Heb je meer info/specs? Kleuren? Km-stand? ... vertel ons meer
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Heb je meer info/specs? Kleuren? Km-stand? ... vertel ons meer
                                Ik dacht dat je'm in de sectie 'Mijn Duitse auto' kon vinden!

Comment

• Iemand een richtprijs voor een E9 3.0 CSI in goede staat?

Ik zit daar al een paar weken serieus in mijn gedachten. Het begint te kriebelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                                    Iemand een richtprijs voor een E9 3.0 CSI in goede staat?

Ik zit daar al een paar weken serieus in mijn gedachten. Het begint te kriebelen...
                                    +10k alleszinds, zou me niet verwonderen dat je zelfs meer dan 15k betaalt voor goede staat

Comment

Iemand een richtprijs voor een E9 3.0 CSI in goede staat?

12.000 à 15.000 euro

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Ok, bedankt. Nu heb ik toch al een beter idee. Het blijft natuurlijk een beetje een gok hoe goed de staat effectief is. Ik heb er ene op het oog met nog een groot pakket reserveonderdelen bij. Hmmm

Comment

Ok, bedankt. Nu heb ik toch al een beter idee. Het blijft natuurlijk een beetje een gok hoe goed de staat effectief is. Ik heb er ene op het oog met nog een groot pakket reserveonderdelen bij. Hmmm
                                          Dat zal je kunnen gebruiken want de onderdelen worden zeldzaam

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                          X