Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Die E28 is dik. Het moet niet allemaal 100% realoem zijn
    OEM of niet, dat boeit mij niet. Zolang het mooi is kan het geen kwaad dat het non-OEM is, maar dit vind ik gewoon ronduit lelijk. Kan zo aan de stadsfeestzaal in Aarschot gaan staan
    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
      OEM of niet, dat boeit mij niet. Zolang het mooi is kan het geen kwaad dat het non-OEM is, maar dit vind ik gewoon ronduit lelijk. Kan zo aan de stadsfeestzaal in Aarschot gaan staan
      Waarom? Die kar staat toch vrij origineel buiten de verlaging? Dat er daar voor- en tegenstanders van zijn tot daar aan toe, maar dit is een fucking geile kar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        Die E28 is dik. Het moet niet allemaal 100% realoem zijn
        Agreed. Zolang het knap is (en daar verschillen de meningen nu natuurlijk heel fel over)

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
        Wat een foorkraam, die E28
        Vind ik niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
        Ik wil die E28 zo zwaar
        Same here.

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
        Neen, da spel moet op normale non-john hoogte staan dat het nog vooruit kan gaan op gewone banen, lijkt nu gewoon onnozel en ergste vanal is die foto van zijnen vanvoren, hoge voorruit en plat op de grond = een belachelijk zicht.

Verneukt dus imo, zet da spel op gewone hoogte en das een super geile kar, zeker in da fantastisch kleur!
        In Amerika hebben ze veel minder speed bumps

Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
        Zo'n e28 leent zich daar wel toe.
        Agreed.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Fak ik wil dat ooit voor erbij.
        ²²²²²

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
        Vind het echt nog een mooi ge'tunede' E28 hoor.. Enkel de witte velgen vind ik misschien nét er over.
        Altijd zo dubbel. Als je die kar niet als daily gebruikt zou mij dat absoluut niet storen dat die zo laag bij de grond hangt.. Ik vind dat echt retevet! Voor mijn E30 zou ik dat hatelijk vinden, elke dag superhard vertragen voor drempels, schrik hebben voor uw carter, etc..

Ik zie trouwens dat de foto's van Mike Burroughs zijn (kerel van 'the undead rusty' E28 met zijn roeste look en dikke velgen). Is dit zijn kar of van een maat? Van waar komen de foto's?

FAWK, ik wil da
        Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Tis de sharknose die het hem doet hé
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Die E21 is van een kerel die hier ook lid is. Stond een tijd geleden te koop voor 4K of zo. Op meet eens in't echt gezien, staat echt schoon, zalig bakske!
            1984 BMW M635CSi F u n
            1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
              Die E21 is van een kerel die hier ook lid is. Stond een tijd geleden te koop voor 4K of zo. Op meet eens in't echt gezien, staat echt schoon, zalig bakske!
              Kga morgen eens gaan kijken!
              Honda S2000 2002
              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                Pff 'k zou ook wel eens willen gaan kijken.

Zo zalig idd, met die sharknose. Maar een E21 moet wel verstralers hebben vind ik (zoals deze). Eerste wat ik wel zou veranderen is chromen nieren ipv zwart.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Verkoopt ge dan uwen 318is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichten
                    Verkoopt ge dan uwen 318is?
                    Neen. En dan nog, gaat niet voor weinig geld gaan, trust me.
                    Honda S2000 2002
                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Neen. En dan nog, gaat niet voor weinig geld gaan, trust me.
                      Was maar een lol, kzie u die prachtbak nog niet wegdoen ;-)
                      Succes met die e21, heb al horen zeggen dat die echt goed in orde staat.

Comment

• Ik meen mij te herinneren dat die E21 herspoten en ontroest is, en de motor ook een beurt heeft gehad. Wel zalig zo'n kleine sixpack met carbu
                        1984 BMW M635CSi F u n

Comment

Ik meen mij te herinneren dat die E21 herspoten en ontroest is, en de motor ook een beurt heeft gehad. Wel zalig zo'n kleine sixpack met carbu
                          Idd, respray, roest weg, motorrevisie, nieuwe ophangingsrubbers.
                          Maar ben nog wat aant twijfelen, heb ook een cabrio op het oog
                          Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Ik heb er ook over getwijfeld om deze bij te kopen, is echt een beestig cool karretje...maar enfin, kan nu efkes wat duizenden eurootjes tegen de mijne gooien, gisteren door een stommigheid een verkeersbordje meegehad...
                            1984 BMW M635CSi F u n

Comment

Ik heb er ook over getwijfeld om deze bij te kopen, is echt een beestig cool karretje...maar enfin, kan nu efkes wat duizenden eurootjes tegen de mijne gooien, gisteren door een stommigheid een verkeersbordje meegehad...
                              Minder.

Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                              Idd, respray, roest weg, motorrevisie, nieuwe ophangingsrubbers.
                              Maar ben nog wat aant twijfelen, heb ook een cabrio op het oog
                              Koop jij maar die cabrio dan.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Zalig, weinig km's.
                                  En staat nog dichtbij
                                  LPG is minder
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Koop jij maar die cabrio dan.
                                    Eens alletwee gaan bekijken..

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                                    Ik heb er ook over getwijfeld om deze bij te kopen, is echt een beestig cool karretje...maar enfin, kan nu efkes wat duizenden eurootjes tegen de mijne gooien, gisteren door een stommigheid een verkeersbordje meegehad...
                                    Damn kerel, dat suckt! Wat is er gebeurd?
                                    Honda S2000 2002
                                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Site met E28-filmpjes.

Comment

• Iemand die wat verstand heeft over E24 coupés? Hoeveel kost een proper exemplaar ongeveer (evt in Duitsland)?

Comment

• Te zien wat je wilt he. Voor een goede en mooie 635i waar wellicht nog een beetje werk aan is, betaal je toch al gauw 10000 euro. En vergis je niet, deze kisten zitten zo vol met elektronica voor hun tijd, dat er altijd wel eens wat kapot (kan) gaan, en roesten harder dan je het kan bijhouden, als je geen voorzorgen neemt. Mechanisch gezien gaat er meestal niet veel fout, als alles proper onderhouden is geweest, blokken zijn oersterk. Ophangingsrubbers slijten snel. Best eens een buyers guide lezen online
                                          1984 BMW M635CSi F u n

Comment

Working...
                                          X