Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt
    Vroeg het puur uit interesse, heb het altijd al zalige bakken gevonden. Ik had daarstraks al wat liggen zoeken op autoscout en mobile en daar zie je al exemplaren van 5-7000 euro staan die er echt net uitzien maar ja foto's durven wel is bedriegen.
    Ik vrees dat zoiets als eerste auto onhaalbaar is. Maar ooit...

Comment

• Alles is haalbaar, alleen mag je gerust nog eens de aankoopprijs in reserve houden, voor het geval dat, als je dat ding rijdende wil houden. Vaak zijn er zo veel onderdelen die eens aan vervanging nodig zijn na al die jaren, onderdelen zijn duur en soms niet meer te krijgen etc. Blijft een dure wagen om mee te rijden, als je hem wat in ere wilt houden tenminste...

Als 18 jarige krijg je dat volgens mij wel niet eens verzekerd...
      Last edited by Stoffie; 12/06/2011, 23:09.
      1984 BMW M635CSi F u n
      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Inderdaad, aankoopprijs is nog relatief haalbaar maar dan onverwachte kosten (die altijd kunnen voorkomen met een oldtimer), onderhoud, reserveonderdelen en dan nog verzekering en dat allemaal als student maken het onmogelijk denk ik.
        Ik denk dat een 628csi nog net zal gaan, nee?

Comment

• Da's te zien hoeveel geld je op overschot hebt eh. Vergeet niet dat deze ook een aardig litertje super lusten
          1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Dat had ik al willen zien in jouw onderschrift
            Echt knappe 6 dat je hebt. Perfecte kleur, velgen en interieur en die gele lampen hebben wel iets
            We zullen wel zien wat de toekomst brengt maar ooit wil ik zo wel één hebben als ze dan nog geen stukken van mensen kosten

Comment

• Mja een niet ///M drinkt natuurlijk nog wel wat minder, maar blijven dorstige auto's ivm hedendaagse bakken.

Merci voor de complimenten, ding blijft mij massief veel geld kosten maar ik ben dan ook een perfectionist, ook al gebruik ik hem als daily.

Blijven dromen voorlopig, en als je het kan realiseren op alle vlakken, gewoon doen. 't Leven is al kort genoeg
              1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Bedankt
                Vroeg het puur uit interesse, heb het altijd al zalige bakken gevonden. Ik had daarstraks al wat liggen zoeken op autoscout en mobile en daar zie je al exemplaren van 5-7000 euro staan die er echt net uitzien maar ja foto's durven wel is bedriegen.
                Ik vrees dat zoiets als eerste auto onhaalbaar is. Maar ooit...
                Ik wil er ook ooit eentje gehad hebben
                Maar de verhalen die de ronde doen schrikken me een beetje af.
                Hoewel Alexanderr er maar heel weinig problemen mee heeft gehad...
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  Als je een goeie koopt, kan dat ook heel goed meevallen hé. En als je niet inzit met de details, hoef je daar wellicht, buiten onderhoud, weinig aan te doen, als het je meezit. Maar dat weet je natuurlijk niet op voorhand...
                  1984 BMW M635CSi F u n

Comment

• Heb gisteren nog een lichtgrijze (of zilvere?) E24 zien staan langs de Gentse baan in Kortrijk. Zag er proper uit. Sharknose

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                      Als je het geluk hebt een goed exemplaar aan de hand te hebben zullen de problemen wss goed meevallen maar dat kan je niet altijd op voorhand weten. Is altijd een gevaar bij een classic
                      Maar toch wil ik er ooit ééntje op mn oprit staan hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Inderdaad, aankoopprijs is nog relatief haalbaar maar dan onverwachte kosten (die altijd kunnen voorkomen met een oldtimer), onderhoud, reserveonderdelen en dan nog verzekering en dat allemaal als student maken het onmogelijk denk ik.
                        Ik denk dat een 628csi nog net zal gaan, nee?
                        Op je eigen naam krijg je nog geen oude 325 verzekerd zonder je blauw te betalen. Onderschat het verbruik niet... Ik merk dat echt fel als ik eens een weekje met de E30 als daily gereden heb... Die bak verbruikt het dubbel en de te tanken brandstof is dan ook nog een pak duurder. + je maakt (VEEL) meer overbodige km's

Comment

• Verzekering heb ik minder schrik van als van het verbruik, mijn pa werkt bij bnp en daardoor krijgt ieder gezinslid dat nog thuis woont mooiere voorwaarden dan een gewone klant. Verbruik is idd wel een demper, zeker met de huidige prijzen
                          In dat van die overbodige kilometers kan ik volledig inkomen

Comment

• ik kan me inbeelden dat dat als student wel eens de 'doodsteek' kon zijn, als je redelijk wat km's afmaalt

Comment

• Ochja, het is allemaal nog niet voor direct. Ik heb nog tijd om alles eens grondig te bekijken, rustig door te sparen en verder te dromen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Pff 'k zou ook wel eens willen gaan kijken.

Zo zalig idd, met die sharknose. Maar een E21 moet wel verstralers hebben vind ik (zoals deze). Eerste wat ik wel zou veranderen is chromen nieren ipv zwart.
                                Zijn orgineel chrome, maar zijn gezwart geweest
                                Niet door de huidige eigenaar.

Comment

• E34 M5 Touring

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ooit heb ik er toch eentje, fak

Comment

• Idemmm!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik zou ook zeggen idem maar dat zal wel niet gebeuren.

Comment

• Propere E9
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X