Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic BMW Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft hier iemand hier op dit forum of kent iemand hier iemand die een oude Alpina/BMW M-versie heeft?

Comment

• E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik twijfel soms om zo'n oudere BMW (20+jr) te kopen, 5 reeks met een redelijke motor als daily voor mijn vrouw.

Ik vraag mij dan altijd af:

Gaan de onderhoudskosten mij ruïneren? (bij een niet officiële dealer). Op hoeveel kosten moet je rekenen bij 25000 km per jaar?
            Brandstofkosten: x2 ivm recente wagen? Hoe zit het bij de diesels, en gaan die nog vooruit?

Comment

• Kijk anders eens naar een mercedes w124/w201 ipv een bmw, die zijn meestal betrouwbaarder. BMW zal dan wel weer sneller en dynamischer zijn.

Comment

• oude BMW's vindt ze mooier (BMW is ook eerder een vrouwenwagen dan een mercedes)

Comment

• Waarbij ik dus niet gezegd heb dat BMW's vrouwenauto's zijn

Comment

• Een mooi meisje/vrouw in een oude Mercedes
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• niemand die een indicatie kan geven van de onderhoudskos? Maakt het zin dat ik hierover een nieuw topic aanmaak waarin iedereen model wagen + bouwjaar + jaarlijkse onderhoudskost opgeeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichten
                        niemand die een indicatie kan geven van de onderhoudskos? Maakt het zin dat ik hierover een nieuw topic aanmaak waarin iedereen model wagen + bouwjaar + jaarlijkse onderhoudskost opgeeft?
                        veel hangt af van hoe goed de wagen is die je koopt, hoe zot je het onderhoud wil doordrijven, hoeveel je zelf doet en hoeveel kilomters je gaat rijden.

Is de basis goed, dan kan het onderhoud goedkoop blijven, heb je er pech mee (slecht of gebrekkig onderhoud, ...) dan kan het een moneypit worden.
                        Ververs je zelf je olie en filters en nog kleine prul (lichten bijvoorbeeld) of laat je echt alles doen.
                        Rij je veel kilometers, dan zal je sneller aan de onderhoudsintervallen komen en dus ook zo meer onderhoud moeten plegen. Vergeet niet dat onderhoud vaak op 10 000kms staat en niet op 20 + k kilometers.

Wat heb je op het oog? Welk model, welke motor?

Comment

• ze wou een 528i kopen van begin jaren negentig, bij een handelaar met garantie voor 3000 euro, wagen had rond de 200.000 km

Comment

ze wou een 528i kopen van begin jaren negentig, bij een handelaar met garantie voor 3000 euro, wagen had rond de 200.000 km
                            zit er iemand op het forum met een 528i?

Ronde lichten of niet?

Comment

• Onderhoud moet je je volgens mij niet meteen zorgen om maken.
                              Over het algemeen kan je dat zelf, en zelfs als je het laat doen door een erkende BMW concessie, zou dat niet meer mogen kosten dan bij een hedendaagse wagen, integendeel.

Als er stukken aan komen, kan het al snel een andere zaak zijn uiteraard, het lijkt me dat je in dat geval best kiest voor een courante modellijn met courante motor. Op die manier zullen de wisselstukken vlot verkrijgbaar en betaalbaar blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                zit er iemand op het forum met een 528i?

Ronde lichten of niet?
                                ronde

Comment

• ronde idd

Comment

• Auto is niet in smetteloze staat maar wel een mooi filmpje:

Sorry, we couldn’t find that page

Comment

ze wou een 528i kopen van begin jaren negentig, bij een handelaar met garantie voor 3000 euro, wagen had rond de 200.000 km
                                      is wel een vrij gevaarlijke auto op kasseien bij nat weer, hoeft geen prob te zijn als ze het maar beseft

Comment

• ...en zalig filmke lowe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          is wel een vrij gevaarlijke auto op kasseien bij nat weer, hoeft geen prob te zijn als ze het maar beseft
                                          kasseien in je koffer leggen

Comment

Working...
                                          X