Heeft hier iemand hier op dit forum of kent iemand hier iemand die een oude Alpina/BMW M-versie heeft?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Classic BMW Lovers
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Ik twijfel soms om zo'n oudere BMW (20+jr) te kopen, 5 reeks met een redelijke motor als daily voor mijn vrouw.
Ik vraag mij dan altijd af:
Gaan de onderhoudskosten mij ruïneren? (bij een niet officiële dealer). Op hoeveel kosten moet je rekenen bij 25000 km per jaar?
Brandstofkosten: x2 ivm recente wagen? Hoe zit het bij de diesels, en gaan die nog vooruit?
Comment
-
Een mooi meisje/vrouw in een oude MercedesIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichtenniemand die een indicatie kan geven van de onderhoudskos? Maakt het zin dat ik hierover een nieuw topic aanmaak waarin iedereen model wagen + bouwjaar + jaarlijkse onderhoudskost opgeeft?
Is de basis goed, dan kan het onderhoud goedkoop blijven, heb je er pech mee (slecht of gebrekkig onderhoud, ...) dan kan het een moneypit worden.
Ververs je zelf je olie en filters en nog kleine prul (lichten bijvoorbeeld) of laat je echt alles doen.
Rij je veel kilometers, dan zal je sneller aan de onderhoudsintervallen komen en dus ook zo meer onderhoud moeten plegen. Vergeet niet dat onderhoud vaak op 10 000kms staat en niet op 20 + k kilometers.
Wat heb je op het oog? Welk model, welke motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichtenze wou een 528i kopen van begin jaren negentig, bij een handelaar met garantie voor 3000 euro, wagen had rond de 200.000 km
Ronde lichten of niet?
Comment
-
Onderhoud moet je je volgens mij niet meteen zorgen om maken.
Over het algemeen kan je dat zelf, en zelfs als je het laat doen door een erkende BMW concessie, zou dat niet meer mogen kosten dan bij een hedendaagse wagen, integendeel.
Als er stukken aan komen, kan het al snel een andere zaak zijn uiteraard, het lijkt me dat je in dat geval best kiest voor een courante modellijn met courante motor. Op die manier zullen de wisselstukken vlot verkrijgbaar en betaalbaar blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenzit er iemand op het forum met een 528i?
Ronde lichten of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichtenze wou een 528i kopen van begin jaren negentig, bij een handelaar met garantie voor 3000 euro, wagen had rond de 200.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis wel een vrij gevaarlijke auto op kasseien bij nat weer, hoeft geen prob te zijn als ze het maar beseft
Comment
Comment