Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als er prijs overeen te komen staan dan vrees ik het ergste voor de prijs
Idd.. mijn reactie bij 'potk' is meestal 'Neeeeext'.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik heb mijn oog laten vallen op een BMW 327 Sportcabriolet die ik te koop weet staan.
Nu is mijn documentatie van BMW niet echt uitgebreid. Is er ergens een goede bron voor de verschillende gegevens? Wikipedia weet hier weinig over, en hun bronvermeldingen zijn jammer genoeg ook schaars.
BMW Group Archiv geeft ook niet echt veel informatie...
En denk niet dat er hier veel kenners zitten van dat model.
Er zijn inderdaad 327's geleverd met de motor van de 328, maar dit is er eentje met de 55pk ipv de 80pk van de 328. Een 327/28 vinden in deze staat is quasi ondoenbaar. Ze zijn volgens mij allemaal bekend waar ze zitten.
wauw, knap. Benieuwd wat je ervan gaat maken
Restaureer je ze eigenlijk zelf of heb je een bedrijfje?
Er zijn dingen die ik zelf doe, maar we werken heel nauw samen met een bedrijf dat het grote deel van de restauraties uitvoert voor ons. Deze wagen zijn we nog over aan het praten of ik die zelf doe of we de wagen door hen laten doen.
Er zijn inderdaad 327's geleverd met de motor van de 328, maar dit is er eentje met de 55pk ipv de 80pk van de 328. Een 327/28 vinden in deze staat is quasi ondoenbaar. Ze zijn volgens mij allemaal bekend waar ze zitten.
Qua sound zal dat dan wel niet onderdoen. Heb er al eens eentje een paar keer mogen horen en besnuffelen, daar sta je toch wel wat "in awe" bij zo'n automobiel!
Comment