Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zie die 75 daar kranig staan tussen al dat Duits geweld .
Geen Fotos daarvan zoon ?
Dat zijn die settantacinques van 75experience.nl ofzoiets. Die zie je daar elkese keer. En 't zijn afgeragde bakken (daar dienen ze ook voor ). 'k Heb daar al zéér veel foto's van, mammie. Bij elk Ringbezoekje heb ik die karren (want 't zijn er zeker een stuk of 6 à 7) wel een keer of 10-20 op de gevoelige plaat.
Dat zijn die settantacinques van 75experience.nl ofzoiets. Die zie je daar elkese keer. En 't zijn afgeragde bakken (daar dienen ze ook voor ). 'k Heb daar al zéér veel foto's van, mammie. Bij elk Ringbezoekje heb ik die karren (want 't zijn er zeker een stuk of 6 à 7) wel een keer of 10-20 op de gevoelige plaat.
Mooi zo .
Nu kan ik ook met een gerust hart zeggen dat ik die 323 mooi vind .
Ik was op slag smoorverliefd. 'k Ben een half uur rond die auto blijven drentelen omdat ik de eigenaar wou spreken. Maar 'ie kwam niet opdagen en we moesten door.
Ik was op slag smoorverliefd. 'k Ben een half uur rond die auto blijven drentelen omdat ik de eigenaar wou spreken. Maar 'ie kwam niet opdagen en we moesten door.
Dit is blijkbaar een 'special edition'.
Gemaakt voor en verkocht door een Zweedse BMW-importeur ter ere van hun 25ste jubileum. Er zijn er 100 van gemaakt, allen verkocht door die importeur.
Comment