Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MGB achterophanging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MGB achterophanging

Ik heb een MGB GT maar ik vind persoonlijk dat de achterste wielen wat te diep in de kast zitten weet iemand hoe je hem hoger zet?

Een MGB heeft achteraan bladveren. Met ouder worden verslappen ze en gaat de wagen achteraan doorzakken. De enige oplossing is ze te vervangen of te laten herstellen : http://www.veren-janssens.be/default.Aspx
    Een alternatief is een ombouwkit met spiraalveren en moderne schokdempers. Niet goedkoop, wel effectief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
      Een MGB heeft achteraan bladveren. Met ouder worden verslappen ze en gaat de wagen achteraan doorzakken. De enige oplossing is ze te vervangen of te laten herstellen : http://www.veren-janssens.be/default.Aspx
      Een alternatief is een ombouwkit met spiraalveren en moderne schokdempers. Niet goedkoop, wel effectief.
      Wel ik heb nieuwe gestoken en hij is wel gestegen maar niet genoeg misschien is die 2 optie wel geen slecht idee.
      Bedankt!

Comment

Mijn pa had vroeger een kit van Spax met regelbare schokdempers onder zijn MGB GT, ik weet niet of dit met spiraalveren was of met nieuwe bladveren (en kan het hem helaas ook niet meer vragen) maar ik gok op het laatste. Dat werkte naar behoren (vooraan zaten er tevens Spax onderdelen). Dit is een afbeelding zodat je een idee van de hoogte kan vormen:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
          Mijn pa had vroeger een kit van Spax met regelbare schokdempers onder zijn MGB GT, ik weet niet of dit met spiraalveren was of met nieuwe bladveren (en kan het hem helaas ook niet meer vragen) maar ik gok op het laatste. Dat werkte naar behoren (vooraan zaten er tevens Spax onderdelen). Dit is een afbeelding zodat je een idee van de hoogte kan vormen:

Van hoogte vind ik deze wel ideaal dus ik ga eens kijken bij moss voor een pakket. Bedankt!

Comment

You're welcome!

Comment

Working...
            X