Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E32 7 serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E32 7 serie

Ik kan er niet aan doen. Maar als de E38 verkocht is ga ik terug op jacht naar een E32. Het moet dan wel zeker eentje zijn die als oldtimer kan inschrijven anders zijn de kosten te hoog. Maar soit dat is toekomst muziek.
    U hoeft dit niet te lezen.

Grappig toen hij de uitgebreide uitrusting noemde. Electr. ruiten, spiegels en ABS.

Blijft wel een knappe verschijning.

Comment

njam njam

I want you!

Enkel die fucking taks he.

Comment

C_X heeft nog een E32 staan.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

I know, maar V12 loopt half en er zijn nog wat andere "probleemkes"

Comment

was toch onderhoudsvrije motor volgens ad hierboven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              was toch onderhoudsvrije motor volgens ad hierboven
              Rofl. Goeike

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                C_X heeft nog een E32 staan.

Staat die daar nu nog stof te pakken? En dan zijn er mensen die durven beweren dat ik al eens neut. Man man man

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

Staat die daar nu nog stof te pakken? En dan zijn er mensen die durven beweren dat ik al eens neut. Man man man
                    Ik stamp wel geen blutsen in mijn auto's, wacht nee... Ik ben een liefhebber en jij wou gewoon een poserbak met open dak.

Mijn E32 750i staat niet in m'n weg en als de door mij gevrgaagde som geld niet gegeven wordt blijft die bij mij en zal ik hem zelf ooit weer restaureren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                      Ik stamp wel geen blutsen in mijn auto's, wacht nee... Ik ben een liefhebber en jij wou gewoon een poserbak met open dak.

Mijn E32 750i staat niet in m'n weg en als de door mij gevrgaagde som geld niet gegeven wordt blijft die bij mij en zal ik hem zelf ooit weer restaureren.
                      Ik wou gewoon een poserbak. 3 keer E30 op rij dan, denk niet dat dat veel met posen te maken heeft. En 't is daarom dat mijn wagen nu bij een officiële bmw-garage staat en dat ik mij minstens aan een factuur van 2000 euro kan verwachten. Dat heeft geen bal met posen te maken. Dan ken ik er anderen
                      En op dat anderhalf jaar heb'k er al meer miserie mee gehad dan wat anders, dus soms wordt mij dat te veel ja.
                      't Is vooral liefhebberij voor je eigen materiaal, want hoe dikwijls ben je tegen mijn motorkap gelopen? En toen je met de blote hand het zand van m'n auto stond te wrijven boven de voorruit? Al vergeten, ik niet
                      Heb er ook nooit iets van gezegd want het stoorde me niet echt, maar als je dan nu zo'n uitspraken doet over liefhebberij

Nuja, mijn post was niet negatief op jou bedoelt hè. Uw reactie daarentegen
                      Last edited by ; 13/05/2012, 14:19.

Comment

Gelukkig hoef ik de les niet gelezen te worden door u.

OW: over uwe motorkap en zand, geen zorgen maken want in mijn garage zet een typeke gelijk gij gene voet meer binnen.

Comment

Nu lees ik je al de les? Denk niet dat ik jou ooit iets in de weg heb gelegd hoor (en eigenlijk de rest daar ook niet hoor). Nuja, ge doet maar ^^

Comment

Gezellig topic

Comment

Gasten. Vecht dit aub niet hier uit.

---
                              I am here: http://tapatalk.com/map.php?odiygh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Nu lees ik je al de les? Denk niet dat ik jou ooit iets in de weg heb gelegd hoor (en eigenlijk de rest daar ook niet hoor). Nuja, ge doet maar ^^

zeg meneer ik steiger graag, en je hebt gelijk

Comment

Working...
                                X