Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E32 7 serie
Collapse
X
-
C_X heeft nog een E32 staan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwas toch onderhoudsvrije motor volgens ad hierbovenU hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenC_X heeft nog een E32 staan.
Staat die daar nu nog stof te pakken? En dan zijn er mensen die durven beweren dat ik al eens neut. Man man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Staat die daar nu nog stof te pakken? En dan zijn er mensen die durven beweren dat ik al eens neut. Man man man
Mijn E32 750i staat niet in m'n weg en als de door mij gevrgaagde som geld niet gegeven wordt blijft die bij mij en zal ik hem zelf ooit weer restaureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk stamp wel geen blutsen in mijn auto's, wacht nee... Ik ben een liefhebber en jij wou gewoon een poserbak met open dak.
Mijn E32 750i staat niet in m'n weg en als de door mij gevrgaagde som geld niet gegeven wordt blijft die bij mij en zal ik hem zelf ooit weer restaureren.
En op dat anderhalf jaar heb'k er al meer miserie mee gehad dan wat anders, dus soms wordt mij dat te veel ja.
't Is vooral liefhebberij voor je eigen materiaal, want hoe dikwijls ben je tegen mijn motorkap gelopen? En toen je met de blote hand het zand van m'n auto stond te wrijven boven de voorruit? Al vergeten, ik niet
Heb er ook nooit iets van gezegd want het stoorde me niet echt, maar als je dan nu zo'n uitspraken doet over liefhebberij
Nuja, mijn post was niet negatief op jou bedoelt hè. Uw reactie daarentegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNu lees ik je al de les? Denk niet dat ik jou ooit iets in de weg heb gelegd hoor (en eigenlijk de rest daar ook niet hoor). Nuja, ge doet maar ^^
zeg meneer ik steiger graag, en je hebt gelijk
Comment
Comment