Ik HEB een W126 klinkt zo goed
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W126 : +25jaar
Collapse
X
-
De mijne is na lang wachten dinsdag eindelijk 25 geworden, dus dinsdag keuring, woensdag DIV en sinds gisteren heb ik mijn plaat
Nu nog een gelijkvormigheidsattest aanvragen en dan ga ik hem door de dagelijkse keuring proberen te krijgen. Momenteel heb ik nog geen betere fotos
PS kan iemand mij zeggen waarom mijn fotos niet direct zichtbaar zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenJe moet dat vinkje afzetten en dan krijg je grote foto's maar het kan zijn dat het forum het niet wil doen bij jou omdat je witte pinkers op die prachtige slee hebt staan
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNaast mijne maat zijn 140:
Is dat dan zo'n louche maat?
Wat een duo....pfff.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenIs dat dan zo'n louche maat?
Wat een duo....pfff.
Comment
-
Zo'n W140 is eigenlijk ook nog een vette bak. Moet wel oranje pinkers hebben imo.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZo'n W140 is eigenlijk ook nog een vette bak. Moet wel oranje pinkers hebben imo.
't Is een S350 turbodiesel met heel weinig pk's maar die 6 in lijn klinkt als een stille V8, echt zot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat zuipt die 350 ?
Comment
-
tis een heel gedoe waar ik geen zin in heb om zoiets op be-platen te krijgen
ik heb ooit contact hehad met een be-eigenaar - via nl-dealer die us sdl's importeerde - en hij vertelde me zijn lijdensweg
die welliswaar te overwinnen valt
nenee, liever eentje die al over be-papieren beschikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis een heel gedoe waar ik geen zin in heb om zoiets op be-platen te krijgen
ik heb ooit contact hehad met een be-eigenaar - via nl-dealer die us sdl's importeerde - en hij vertelde me zijn lijdensweg
die welliswaar te overwinnen valt
nenee, liever eentje die al over be-papieren beschikt
Comment
-
hoe het juist allemaal zit heb ik niet echt een idee
maar us-bakken hebben bvb geen gelijkvormigheidsattest, moest die auto nou al op nl-platen staan is het ook al minder een prob, maar dat doen die dealers dus niet...
en be-dealers die 126 tubodiesels uit us importeren (of w107's van voor 87) doen het ook niet
Comment
Comment