Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nu snap ik waarom ze de 190 baby Benz noemen, op deze foto ziet de 124 er zelfs klein uit.
En dan zeggen dat wij misschien in de bocht hebben geslapen !
Idd, dat denk ik nu ook elke keer ik een foto zie van die test-track.
Nog ne prettigen dag meneer dit dat mottig vind maar het vorige kermiskraam met veel te grote velgen, veel te laag en witte pinkers wel de max vond, zegt genoeg over uw povere smaak.
Oldskool AMG/Pre 1993 AMG > all!
Ik voel mij hier aangesproken.
Het feit dat jij het halve forum uw eigen smaak wil opdringen zegt ook genoeg over uzelf.
waarom die o-platen??? waarom niet???
voor de oudste den slc maakt het niet veel uit die is toch al 38 jaar oud en voorlopig weet ik nog niet hoe het zit met de wetgeving dus we zien wel
en voor de sec die is van 1986 en staat al op een o-plaat kwestie van ingeschreven te zijn en voor de rijtaks dat wordt nog afwachten het is wel een 500 v8 he
groetjes,
DJINXX
waarom die o-platen??? waarom niet???
voor de oudste den slc maakt het niet veel uit die is toch al 38 jaar oud en voorlopig weet ik nog niet hoe het zit met de wetgeving dus we zien wel
en voor de sec die is van 1986 en staat al op een o-plaat kwestie van ingeschreven te zijn en voor de rijtaks dat wordt nog afwachten het is wel een 500 v8 he
groetjes,
DJINXX
Verkeersbelasting is voor auto's ouder dan 25 jaar altijd 30euro/jaar, of het nu een fiat 500 is of een dikke V12
Comment