Nieuwe rijken stijl.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W126 : +25jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo wansmakelijk dat't mooi wordt
dat snuiteke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenNieuwe rijken stijl.
een vb
benieuwd wanneer hij de nieuwe coupe heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNe C140 is wansmakelijk en blijft dat :p
Echt wa een schijtelelijk ding jong
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo wansmakelijk dat't mooi wordt
dat snuiteke
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
het zal ongeveer 1995 zijn geweest, ik was zot van een 628 csi en reageerde op een ad zonder foto van een 628 automaat in de geburen van mijn werk, mijn madame reed 123 230ce ik 126 260se
kom ik ertoe op een boerenerf en verkoper laat me maar wat rond de auto lopen zonder naar buiten te komen, was een boerenerf, 628 niet in goeie staat - kon ook niet voor de 60000 bef hij vroeg...dus aanbellen
ik was met de 230 ce en verkoper...man van jaar of 70 vraagt of ik gek ben van benzen >>>>> jaaaaaa natuurlijk, ik kom wel kijken voor de 628 maar in se zit mijn hart bij benz
troont hij me mee naar zo'n groene golfplatenhangar
deur schuit open en hangar staat VOL /8 coupe, 123 coupe en 124 coupe, minstens 1 van elke motortype elks, onder het stof maar kwasi nieuw, kwijl liep uit mijn bek
hangar had een middenwand, achter aan stond het vol big coupes, w110 coupe, verschillend slc's en sec'en en in het midden zijn toenmalig pronkstuk met plaat...een c 140 600
we hebben er even mee gereden tegen 30 een km ofzo op de boerenwegels van daar
hij was zeker ni nouveau riche regul smet rip maar een boer met een passie, en een autokerkhof wat verderop waar vooraan een prachtig witte 420 sel eventueel te koop stond...zijn andere daily waar hij ook niet mee reed waarschijnlijk
Comment
-
Ik vind dat je eens terug moet gaan kijken om te zien wat daarvan geworden is. Al is de kans erg klein dat die boer nog leeft zeker?
Comment
-
Vragen gedeeltelijk meer voor een onderdeel dan wat het nieuw kost, zeker de ene broeder langs de A12, soms een deeltje nodig voor de Discovery, heb al ellendige discussies met diene pipo aan de telefoon gehad.
Gevolg : bestellen in de UK, zelfs met portkosten en omrekenen nog goedkoper!
Comment
-
-
Deze staat altijd bij de Q8 in Gent (niet ver van DOK), meestal langs de straat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenZiet er goed uit die zwarte alleen jammer van die ketting aan de binnenspiegel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHehe idd. Vraag me af wie ermee rijdt. Is daar een beetje de 'nieuwe Belgen buurt'..
En over die eerste, al die reclame past echt niet bij de auto, het is geen Mini of fiat 500. Daar past het nog enigszins (nieuw model dan).2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Is van mijn stiefbroer geweest ! Leuke wagenOorspronkelijk geplaatst door vrwim Bekijk BerichtenPrachtige foto's Ian! Oldtimerbeurs Gent?
Omdat er geen W140-topic bestaat dan maar hier posten? W140 500SEC
Comment
Comment