Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W126 : +25jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vrwim Bekijk Berichten
    Deze prachtige W126 SEL tegengekomen in Brugge (motorisatie onbekend)

Is geen sel, een se volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
      Is geen sel, een se volgens mij.
      Idd, klopt, zal het aanpassen.

Chromé buitenspiegels destijds een optie of misschien achteraf geplaatst?

Comment

• Achteraf, al de spiegels waren altijd grijs zoals de beplanking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
          Achteraf, al de spiegels waren altijd grijs zoals de beplanking.
          Thx! Zag er wel proper uit

Comment

Achteraf, al de spiegels waren altijd grijs zoals de beplanking.
            Vanaf 89 was de beplanking volgens mij niet in het grijs maar in een iets lichtere tint als de koetswerkkleur.....

Comment

Vanaf 89 was de beplanking volgens mij niet in het grijs maar in een iets lichtere tint als de koetswerkkleur.....
              Je kon de beplanking in alle kleuren krijgen, normaliter contrasterend met de carosseriekleur, ik gaf een voorbeeld met de grijze beplanking.

Comment

Je kon de beplanking in alle kleuren krijgen, normaliter contrasterend met de carosseriekleur, ik gaf een voorbeeld met de grijze beplanking.
                Colour charts

Comment

• Last edited by bobo; 06/08/2014, 11:57.

Comment

• Jammer dat het merendeel in zwart/wit of zilver genomen werd. Zeker dat bordeauxmetallic is prachtig of een soort van Turquoise. (Teal in Amerika)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Jammer dat het merendeel in zwart/wit of zilver genomen werd. Zeker dat bordeauxmetallic is prachtig of een soort van Turquoise. (Teal in Amerika)
                      Nochtans was zwart destijds niet zo populair als nu in onze contreien.

Buitenspiegels wel degelijk altijd in het grijs, in tegenstelling tot de beplanking die kan variëren.

Comment

• Dat turquoise blijkt dus beryll te heten. Dank u wel kleurenkaart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vrwim Bekijk Berichten
                          Nochtans was zwart destijds niet zo populair als nu in onze contreien.
                          nee, dat was de kleur voor taxi's (behalve die voor het bruidskoppel die was wit) en corbillards

Comment

Volgens mij was de beplating in de beginjaren na de facelift altijd in het grijs en pas later (vanaf 8 in een lichtere koetswerktint...

Comment

• Witte "560"SEC tegengekomen onderweg. (In werkelijkheid een 500SEC met 560-typeaanduiding)

Comment

• Comment

• Als het een 500 is met 560 typeplaatje dan is het wsl een importwagen uit Japan. Doen ze daar wel meer.

Comment

• Was volgens de verkoper een Nederlandse wagen

Comment

• badgetuning of een extra uitlaat

Comment

• natuurlijk is een 560 mooier als een 500

Comment

Volgens mij was de beplating in de beginjaren na de facelift altijd in het grijs en pas later (vanaf 8 in een lichtere koetswerktint...
                                          het zou kunnen hoor, hoe meer jij het zegt hoe ùmeer ik overtuigd ben

Comment

Working...
                                          X