Oorspronkelijk geplaatst door vrwim
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W126 : +25jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk BerichtenIs geen sel, een se volgens mij.
Chromé buitenspiegels destijds een optie of misschien achteraf geplaatst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenAchteraf, al de spiegels waren altijd grijs zoals de beplanking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenAchteraf, al de spiegels waren altijd grijs zoals de beplanking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk BerichtenVanaf 89 was de beplanking volgens mij niet in het grijs maar in een iets lichtere tint als de koetswerkkleur.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenJe kon de beplanking in alle kleuren krijgen, normaliter contrasterend met de carosseriekleur, ik gaf een voorbeeld met de grijze beplanking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenJammer dat het merendeel in zwart/wit of zilver genomen werd. Zeker dat bordeauxmetallic is prachtig of een soort van Turquoise. (Teal in Amerika)
Buitenspiegels wel degelijk altijd in het grijs, in tegenstelling tot de beplanking die kan variëren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vrwim Bekijk BerichtenNochtans was zwart destijds niet zo populair als nu in onze contreien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenJe kon de beplanking in alle kleuren krijgen, normaliter contrasterend met de carosseriekleur, ik gaf een voorbeeld met de grijze beplanking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk BerichtenVolgens mij was de beplating in de beginjaren na de facelift altijd in het grijs en pas later (vanaf 8 in een lichtere koetswerktint...
Comment
Comment