Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Op zoek naar een w123/w124 200d of de even oerdegelijke 190d
heb ook een wagentje gekocht om daarna weer door te verkopen (ook gewerkt als vertegenwoordiger :-) ). Gekocht voor 1900, verkocht voor 2200 met 30.000 km extra erop, na 8 maanden of zo. Als je de kosten voor inschrijving en keuring eraf trekt break even dus (lichte winst)
Naar mijn ervaring kan je beter naar een wagen rond de 2000 zoeken, veel minder dan 2000 gaat een wagen namelijk niet. Verlies je ook niet veel waarde op een jaar tijd...
heb er nu al 3 verkocht en zaten altijd rond de 2.000. Ben er nu ene aan het verkopen (een prelude, ook weer wegens bedrijfswagen, wel omdat ik nu consultant ben) voor 2500, hoewel hij het waard is blijft iedereen toch naar die 2000 EUR afdingen...
Ik besef ergens inderdaad ook dat ik er noooooooit 5000 voor zou krijgen. Maar stel met de radio erbij enzo, en dan een echte liefhebber.. zou 3500 of 4000 niet mogelijk zijn?
@ patatke: die heb ik idd ook nog zien staan Beter binnen de prijscategorie en ziet er beter uitgerust uit enzo. Alleen is Dessel echt ver rijden voor mij, waardoor ik daar nog niet geraakt ben. En omdat het snel moet gaan en die rode niet ver van bij mij thuis is, was ik meteen daar naar gaan kijken.
Ghraa weet niet wat ik moet doen Gaan voor de gemakkelijke, 100% betrouwbare optie die eigenlijk beetje overpriced is, of bijvoorbeeld gaan voor iets als die wagen in Dessel. Stom dat er geen prijs bij staat.. ik kan pas ten vroegste maandag nog ergens gaan kijken en zou maandag of ten allerlaatste dinsdag moeten beslissen.
5000 euro is wel erg veel geld, maar het is ook wel een exclusief mooie auto. Heb je al eens in Duitsland rondgekeken? Daar vind je denk ik even mooie exemplaren voor wat minder geld...
Als je in Leuven centrum moet parkeren en je neemt niet vaak volk achterin mee, dan kan je ook een 190(D of E) zoeken.
Er staan er tegenwoordig toch een aantal interessante te koop (wel geen oldtimer).
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Roest: Wielkasten achteraan, voorschermen, aan de accuplaat, onder het ruitenwisservloeistof reservoir, onder raamrubber, krikpunten
Typische instapschade aan bestuurdersstoel, Automatische antenne die vrij vaak kapot gaat (heeft de mijne ook) maar is nu niet zo'n grote kost.
Comment